Pazar, Temmuz 06, 2008

- Anne kaç gün sonaa kardeşim olacak?
- kızım ne kardeşi, konuştuk bunu. kardeş için evlenmek gerekiyodu hani.
- Anne kaç gün sonaa evleniyosun peki?
- kızım ne evlenmesi, ortada bi şi yok daha
- Ama neden yaaa.. üffff...

bi kaç gün sonra, dedesi ile anneannesi gelir, dedesi ile uyumak ister. Uyku öncesi sohbet ederler.

- Dede biliyon mu annem evlencek?
Kuvvetle muhtemeldir ki, canım babamın yüreğine inmek üzeredir. Ama bi yandan da "çocuktan al haberi" merakıyla sorar.
- Peki kızım kimle evlenecek?
- Ben bilmiyorum kimle evlencek ama.

- Dede annem evlenirse düğününe gelir misin?
- Düğün yaparsa geliriz tabi kızım, niye gelmeyelim?
- Peki senin arabanı süsleyelim mi? Gelin arabası yapalım mı?
- Olur kızım yapalım da kimle evleniyo annen?
- Bilmiyorum ama evlenecek.

Başka bi gün...
- Anne içer düğünümü istersin, dışar düğünümü?
Soruyu çok anlamamış, cevap vermiş olmak için verilmiş bi cevap;
- İçer.
- Ben dışar düğünü istiyorum. Senin düğününü de dışar düğünü yapalım. daha güzel olur...


Bi başka gün daha...
- Anne ne zaman evleneceksin.
- Annecimm niye evleneyim.
- Sen seçtiğin biriyle evlenecen de mi?
- Evet kızım.
- Eee o zaman niye seçemiyosun anne? Niye kimseyi beğenmiyorsun?
- Tabi kızım haklısın millet sıraya girdi ben de seçemiyorum. Ne bu böyle pazardan karpuz mu alıyoruz.

Bi başka gün daha...
- Duru, gel bakalım annecim.
- Ependim.
- Bak anneciğim kardeşin olsun diye evlenmemi istiyorsun değil mi?
- Evet.
- Ama anneciğim, evlensem bile kardeşin olmayabilir?
- Neden?
- Çok geç olabilir belki anneciğim. Ve eğer evlenirsem ve kardeşin olmasa bile, evlendiğim adam bizim evde yaşamaya devam eder. Bunu ister miydim?
- Olsun. Yaşasın bizimle.

Bi başka gün daha...
- Duru bak bi şey söyleyeceğim sana.
- Söyle.
- Kızım henüz evlenmeyi düşünmüyorum. Biri yok yani.
- Hımmm. peki sen evlenince iki babam olacak nası olacak öyle.
- Anneciğim senin bi tane baban var zaten. Benim evleneceğim adamın senin baban olması gerekmiyo. Ona baba demen de gerekmiyor kuzucuğum.
- Yaaa dememen mi lazım?
- Sen nasıl istersen öyle söylersin tarçınım.
- Ama ben ona da baba demek istiyorum.
- Peki tatlım ona da baba dersin o zaman. Ama bak yine diyorum ben evlenmiyeceğim henüz.
- Üff anne üfffff.....

Bugün...
- Anne hani benim adımı sen koymuştun ya.
- Evet.
- Kardeşimin adını da sen koyarsın de mi?
- ....... ( offf offff bu durum ne zaman sona erecek)

Hiç yorum yok: