Çarşamba, Ocak 28, 2009

Yeni Yılınız Kutlu Olsun...
Yeni yılın ilk ayını doldururken, buralara bi yerlere yazdığım, bu yazdıklarımı okuyan siz sevgili okurlarım geldi birden aklıma.
Yokluğunuzda çok bi şey olmadı desem yeri... Aşenaz büyümeye devam ediyor. Dudu'nun artık okullu olduğunu biliyorsunuz. Ben de malum ekmek kavgasında:) Yazacak bi şeyler olmadı mı olmaz olur mu oldu da benim yazasılarım gelmedi. Mesela Yursema kızımız uzun süredir, mutlu yuvasında dişi kuşluk yapıyor. Bili de yakında yurtdışı yolcusu. Duru okul tatil diye babasında ve hastalanmış yatıyo. Aşenaz'ın annesi olacak kendini bilmez kardeşim, ingilizce de ingilizce diye kendini parçalıyo. Neymiş efendim Hastralya'ya gidecekmiş. Neyse bu konuyu konuşmak istemiyorum. Sonra efendim, yeni bi hastalık edindim. Kalori sayma hastalığı, malumunuz fazla sayacak param olmadığı için, kalorilerimi sayayım dedim. 1 Kg. 7.000 kaloriymiş. Tabiiiii okudum öğrendim herşeyleri. Yarın itibariyle ilk 7.000 kalorimi tamamlayıp tartıya çıkacağım. Tabi bu 7.000 kalori benim bünyede 1 kg. eksiklik yaratmazsa, kendimi fındık fıstık karamel çokomel çokokreme vereceğim. İş ev, ev iş arasındaki kısır döngüm mutazaman devam ediyor. İkimizde ( Hem işim Hem ben) bu işten çok sıkıldık ama yapacak bi şey yok. 5 yaşındaki küçük yavruma her akşam ekmek getirmek zorundayım. Gerçi Duru'ya kalsa ben çalışmasam da bize ekmek alan olurmuş. Efenim Yursemadan istermişiz, Pilgin'den istermişiz hattta Purçak'tan bile istermişiz. Haa bu arada, Purçak artık bizim orda çalışmıyo, özlediğim şeyi yaptı, evinin kadını oldu. Hoş ben istesem de evimin kadını olamam, çünkü evde kadın olunacak bi adam yok:))))) Çok arzu ettiği annelik yolunda ilk adımı attı. Hepiniz adına hayırlı olsun diyor, sağlıklı doğumlar temenni ediyorum. Bu arada, ülke nüfusunu artırmayı düşünen başka arkadaşlarımda var tabi. Onlara da hayırlısı neyse o olsun diyorum. diyeceğim o ki, bu yani. Yok yazmak istemiyo canım yine. Şimdilik selam eder, gözlerinizden öperim efenim.

2 yorum:

Bilibili dedi ki...

nihayet...

Adsız dedi ki...

özlemiştik seni yaz artık yine