Cuma, Temmuz 04, 2008

Benle akran olanlar hatırlar (35 ila 40 yaş arası) bi zamanlar anket defterleri olurdu. hani en sevdiğin artis, en sevdiğin aktör, en sevdiğin renk, en sevdiğin şu, en sevdiğin bu, sürer giderdi. Geçenlerde aşenazın annesi olan kardeşim buna benzer bi mail gönderdi. Önce hadi be işim olmaz dedim ama, kardeş bu kıramadım:) sonra baktım eğlenceli gibi sanki. arkadaşlara gönderdim. sağolsun bi kaç tanesi cevap gönderdi. ben de onlara karşı cevap verdim. işte onlar...

1. Senin ismin: rumuz ADA
2. Biz nerde tanistik?: taşlıçay'da iki katlı bi lojman binasında, yüksek bi sedirin üstünde altın temizlenirken
3. Benim ikinci bir ismim var mi? var. hatice. ama başka başka isimlerin de var onları söylemiyorum:))))
4. Beni ne zamandir taniyorsun?yaklaşık bi 32 sene oldu sanırsam.
5. En son ne zaman görüstük?hımmm en son bi on dakka önce msn'de ondan bi yarım saat önce telefonda ve yanılmıyorsam geçen haftada yüzyüze:)))
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün? çok küçük, üstelik kakasında kan var. yoksa çok hasta ve ölecek mi? hayırrrrrr
7. Benim yasim ? 32
8. Dogumgünüm ? ah zor soru. seninkini sibele sibelinkini sana soruyorum. böyle öküz bi ablayım işte. ama 27 aralık olmalı. sibelin ki de 7 mayıs... değil mi kız?
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum? sçs... en son söylediğin buydu. neymiş efendim sçs= seni çok seviyorum. iyi, güçlü, komik, konuşkan, şaaane bi insan olduğumu düşünüyorsun.
10. Göz rengim? ela, bazen saçlarının renginde, bazen çillerinin, bazen de hareli yeşil...
11. Kardeslerim var mi? bildiğim kadarıyla iki tane...:)))
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu? olmuştur ne bileyim. ama yok küçükken sen çok çelimsizdin. sana acımaktan kıskanmaya fırsatım olmamıştır. haa aklıma geldi itiraz ediyorum. senin plazmayı çok kıskanıyorum....
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? aguuu gıııı bıgııııı ( ağzından köpükler çıkarak)
14. Benim müzik zevkim nasildir?karışık. allahtan ben ve sibel varız:)))
15. Benim en iyi yanim ne? benim en iyi yanım ne? ne biçim bi soru bu. bişi yazıcam, sonra aklıma öteki gelecek. en iyi yanın yapmak üzere üstlendiğin işi sonuçlandıracak direyeti göstermen... bu ne be, iş görüşmesi cv'si gibi oldu. ona güvenebilirisiniz. çok iyi bi elemandır o....
16. Ben komik miyim?aile yadigarı, genlerde var. yiğeninin dediği gibi ' anne bis çok komiğiz de mi?' komiksin ama sıralama yapmam gerkiyosa kızkardeşin daha komik...
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? sen benim canımsın yaaa.
18. Evimde hayvan besliyor muyum?hiç sanmıyorum. hatta gözle görünmeyen maytları bile beslemiyorsunuzdur siz. helede kız doğduktan beri evde mikrop barındırmadınız be...
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi? aramızdaki lakapları saymayayım burda isteren:)))
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden? evet zamanları söyleyemem ama dramatik bi filmin sonunda birbirimize burunlarımızı çekerek baktığımız çok olmuştur.
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ? kzıım sen olmasan ben olmasam, sabah terapisini kimle yaparız.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu? küçükken bi keresinde kafama metal kültabağı atıp yarmıştın ama onu saymıyoruz de mi:)))

------------------------------------------------------------------------------------
Karşı cevap:
1. Senin ismin: Yirgun
2. Biz nerde tanistik?: Kurumus bi yerde
3. Benim ikinci bir ismim var mi? Hayir ,gobek adin yok, sen tek isimlisin.
4. Beni ne zamandir taniyorsun? 28 sene (dile kolay)
5. En son ne zaman görüstük? Bayagi oldu 2hafta once msn'de denk geldi ama yuzyuze nerdeyse 8 sene oldu.
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün? Dogustan besiktasli oldugun ; bu kadar beyaz tene nasil koyu sac rengine sahip oldugun, birde sanki boyle ben buraya ait degilim, ne isim var buralarda zaten elimde olmadan birdenbire buyudum, abla oluverdim gibi bir durus tarzin vardi (mahsun, guzel ve yalniz)!
7. Benim yasim ? Aramizda 5 yas var!
8. Dogumgünüm ? Ah bu soruda sinifta kaldim.(Telefon jokerimi kullanabilir miyim? Ne olur? Ama hic yardimci olmuyosun)
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum? Kesinlikle cilgin oldugumu!
10. Göz rengim?Koyu, siyah nescafe
11. Kardeslerim var mi? Var, hani yukarda dedim ya; seni birdenbire olgun abla pozisyonuna sokan 2 afacan.
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu? Olmus olabilir (bizde yalan yok ablacim) evet itiraf ediyorum; boyunu ve kilonu cok kiskaniyorum!
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? Maalesef, beynim o yukarida sana anlattigim senin hakkinda dusunduklerimle o kadar mesgul oldugu icin olsa gerek.
14. Benim müzik zevkim nasildir? Kesin huzunlu, melankolik takiliyosundur, nedense seni oyun havasi dinleyip gobek atarken dusunemiyorum.
15. Benim en iyi yanim ne? Cok guvenilir olman.
16. Ben komik miyim? Kalemin komik ama bu soruyu dogru yanitlamak icin daha fazla bir arada vakit gecirmemiz diye dusunuyorum.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? Iyi bir arkadas ve cok sevdigim birisin.
18. Evimde hayvan besliyor muyum? Hayir
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi? Ada en guzeli bence
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden? Yoo, hic sogan dograrken denk gelmemisiz ya!
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ? Tahmin edemeyecegin kadar cok.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu? Hayir, hic bir zaman.


1. Senin ismin: rumuz ada
2. Biz nerde tanistik?: kurucaşile
3. Benim ikinci bir ismim var mi? evet ayşe
4. Beni ne zamandir taniyorsun?valla sen hesap etmişsin, duyunca gözlerim yuvalarından oynadı. 28 yıl olmuş. ya 28 yıl olsa olmaz o hesapta bi yanlışlık var be güzelim biz buna 24 falan desek :)))
5. En son ne zaman görüstük? yüzyüze görüşmeyeli 8 yıl oldu ama sıklıkla telefonda veya msnde görüşüyoruz.
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün? dayımla evlenecektin, çok güzel olduğunu düşündüm. hatta şöyle bi şi vardı. annemin günü vardı. sen de gelmiştin. koyu renk bi elbise giymiştin ama çok hayal meyal herşey...
7. Benim yasim ?beş yaş büyüğümsün benim. saygılar abla.
8. Dogumgünüm ? hah işte şubat ayı sonu mart ayı başı diyor ve balık olduğunu biliyorum.
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum?biliyom ki. beni sefiyon sen:)
10. Göz rengim? ela
11. Kardeslerim var mi? evet kardeşlerin var. kaç tane dersen. ben beş tane biliyorum...
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu? hatırladığım kadarıyla hayır.
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? çok hatırlamıyorum ama bana çocuk muamelesi yaptığını hatırlıyorum. oysa ki koskoca 13-14 yaşında yetişkin bi kızceğizdim. aşkolsun yaniiiii.
14. Benim müzik zevkim nasildir?muhtemelen eğlenceli şeylr dinliyorsundur.
15. Benim en iyi yanim ne?organizasyon yeteneğinin kuvvetli olduğunu düşünüyorum. ya ben bu sorulara niye cv'lere referans gibi yazıorum ki. şirine de böyle bi şey yazmıştım. :)))
16. Ben komik miyim?evet komiksin. telefonlarda çok eğleniyoruz.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? bazen çok iyi bi arkadaş tarafın, bazen de çok sevdiğim biri tarafın ağır basıyo. bi gün "iyi bi arkadaş" şapkanı takıyorsun. gün geliyo "sevdiğim biri" süveterini giyoyorsun. artık o gün ne giydiysen:))))
18. Evimde hayvan besliyor muyum?evet. bi köpenginiz var.
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi?elma yanak
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden? yok görmedim
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ?kızım kaç sene olmuş nası önemli olmasın. önemlisin, sen de dostluğunda...
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu? hayır.

NOT: Aşenazın annesi sen cevap yazmamışsın, kınadım şimdi seni.

-----------------------------------------------------------------------------------------

1. Senin ismin: ada
2. Biz nerde tanistik?: hükümet konağının en sıcak odasında.
3. Benim ikinci bir ismim var mi? bildiğim kadarıyla yok.
4. Beni ne zamandir taniyorsun? epey oldu. 1 yılı geçti ama çok net değil tanıştığımız tarih.
5. En son ne zaman görüstük? salı günüydü. bi icra takibi sonrası, evlenme için gerekli olan evrakları öğrenmeye gelmiştim.
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün?ne kadar ince, zarif, naif, güler yüzlü bi kız...
7. Benim yasim ?33 (belki de 34 ama inan bana hiç öyle değilsin. yani en fazla 30 gösteriyon)
8. Dogumgünüm ? hah kaldım işte. düşüneyim bi hiç konuştuk mu bunu seninle... aslında şimdi dahili 750 çevirip "idari işler ve güvenlik amiri"mizden öğrenirdim ama kopya olur. diyecen sizin idari işler ve güvenlik amiri nerden bilsin. olur mu kız adam her şeyi biliyo. tüm çerkeşköyün doğum tarihini, seninkini mi bilemicek:))))
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum?iyi şey düşünüyorsun, hissediyorum.
10. Göz rengim? ela?
11. Kardeslerim var mi?ah canım yaa. olmaz mı hem de çok. 7 sanırım.
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu?kıskanmak değil de imrenmek diyelim. bu sağlam duruşunu, hayata tutunuşunu, gülümsemek için fırsatlar yaratmanı seviyor ve imreniyorum. senin yerinde olsam bu kadar güçlü olabilir miyim bilmiyorum...
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? gökçey çocuk yuvası. ana tema buydu.
14. Benim müzik zevkim nasildir?bunu hiç konuşmadık. işin aslı bilmiyorum.
15. Benim en iyi yanim ne? az öncede yazdım ya. olaylar karşısında yılgınlığa kapılmayan, ayakta duran, hayata gülümsemeyen güçlü yanın...
16. Ben komik miyim? kız delimisin çok komiksin. seninle çok iyi vakit geçiriyorum.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? şimdi, seni sevdiğimi bliyorsun. biliyorsun de mi? ama bazen daha sıklıkla iki lafın belini kırsak ne güzel olur diye düşünmüyo değilim.
18. Evimde hayvan besliyor muyum? hayır beslemiyorsun
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi? micrasını satan hatun:))) bu konuda çok başarı değilim.
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden? gördüm. ne zamanını, ne de nedeni söylemek istemiyorum...
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ? 100.000 geçen şu ilçe sınırları için iş dşında görüştüğüm tek kişisin be güzelim. önemli olduğunu daha nası ifade edeyim.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu?hayır . hiç üzmedin beni. üzmesin de...

1. Senin ismin:BENİM İSMİM ZÜMİ
2. Biz nerde tanistik?:BENİM ODAMDAAAAAAA
3. Benim ikinci bir ismim var mi?BİLDİĞİM KADARIYLA YOK
4. Beni ne zamandir taniyorsun?1,5 YILDIR
5. En son ne zaman görüstük?2 GÜN ÖNCE
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün?VAY BE DEVLET GİBİ KADIN, KODUMU OTURTUR VALLA DEDİMDİ
7. Benim yasim ?35
8. Dogumgünüm ?ÇOK AYIP AMA İŞTE ONU BİLMİYORUM AMA SENİN SUÇUN SÖYLEMEDİN
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum?BİLMEM AMA İYİ KADINIM BEN KIZ KÖTÜ DÜŞÜNME NE OLUR BENİM HAKKIMDA.
10. Göz rengim?KAHVERENGİ YADA ELA YA SON KARARIMI VERİP DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR YOLA GİREMİYORUM BİR TÜRLÜ KIZMA BANA OLURMU. O GÜZEL GÖZLERE DİKKATLE ERKEKLER BAKSIN DİYE BEN ÇOK BAKMADIM ESKİRLER SONRA
11. Kardeslerim var mi?EVET İKİ TANE KIZ KARDEŞİN VAR. BAK BUNU BİLDİM AMA 12. Beni hiç kiskandigin oldu mu?EVET BAZEN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ BAZEN DE İSTERSEN EĞER BİR AŞK YAŞAYABİLME İHTİMALİNİ KISKANIYORUM
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? EVET GÖK-CEY YUVA İYİ BİR KREŞTİR BEN KIZIMI ORAYA GÖNDERİYORUM TAVSİYE EDERİM
14. Benim müzik zevkim nasildir?BAZEN MSN'DE GÖRÜYORUM DİNLEDİĞİN PARÇAYI İYİYE BENZİYOR EN AZINDAN BENİM TARZIMA YAKIN
15. Benim en iyi yanim ne?SENİN DÜRÜST VE RİYASIZ OLUŞUNU SEVİYORUM, SANA GÜVENEBİLECEĞİMİ BİLİYORUM VE SENİ SEVİYORUM. BU ZAMANDA ZOR BULUNUR ŞEYLER BUNLAR.
16. Ben komik miyim?EVET KOMİKSİN, ESPİRİ YAPABİLİYOR VE ESPİRİDEN ANLIYORSUN, SÜPERSİN YA
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? SEN ASLINDA ZAMANIMIZ VE MEKANIMIZ(YANİ EVLERİMİZ YAKIN OLSA) UYGUN OLSA ARKADAŞ OLARAK KALINACAK BİRİ DEĞİLSİN. ÇOK SIKI BİR DOST OLURSUN. BUNA GERÇEKTEN YÜREKTEN İNANIYORUM AMA İŞTE BİR TÜRLÜ DÜZENLİ BİR GÖRÜŞME SAĞLAYAMIYORUZ. (AHHH MİCRA'MI SATMASAYDIM NE GÜZEL OLACADI)
18. Evimde hayvan besliyor muyum?HİÇ GÖRMEDİM ZATEN BESLESEN GELMEM SENİN EVİNE BİR DAHA. BENİM HAYVANLARLA EN GÜZEL İLİŞKİM(SENİ UZAKTAN SEVMEK AŞKLARIN EN GÜZELİ)
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi?SIR DAĞININ ARDINDAKİ MEÇHUL GÜZEL (ARAYAN BULUR)
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden?EVET GENELDE SEN DE BENİM GİBİ KIZIN KIZIP YADA VURUP SONRA AĞLIYORSUN. ZATEN SENİN AĞLAMAN İÇİN ÖYLE ÇOK ÖNEMLİ BİR GEREKÇE DE LAZIM DEĞİL. SEN MAHALLENİN TAVUĞU ÖLSE AĞLAYACAK KAPASİTEDESİN MAŞALLAH. ALLAH DA BU HASSAS VE DUYGUSAL YAPIDAN AYIRMASIN. HAYATTA DUYGULARI HİSSEDİLDİĞİ GİBİ YAŞAMAK ÇOK ÖNEMLİ. SEN BUNU YAPABİLEN NADİR İNSANLARDANSIN. CANIM BENİM YA
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ?YUKARDA DA DEDİĞİM GİBİ GERÇKTEN ÇOK ÖNEMLİ KEŞKE O POZİSYONU TAM OLARAK YAKALAYABİLSEK. HELE ABLAM ÖLDÜĞÜNDE TELEFONDA BANA 'ŞU ANDA YANINDA OLMAK İSTİYORUM' DEMİŞTİN YA HALA KULAĞIMDA. BAZEN İNSANLAR BİR SÖZÜ ÖYLESİNE SÖYLER AMA KARŞI TARAFA NASIL GEÇİRDİĞİNİ VE NE KADAR ETKİ ETTİĞİNİ BİLEMEZ. İŞTE O AN BENİM KOPTUĞUM ANDI.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu?BEN ÖYLE BİR ZAMAN HATIRLAMIYORUM. İŞALLAH DA OLMAZ

------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Senin ismin: ABLA
2. Biz nerde tanistik?: 30 yıl önceki evimizde.
3. Benim ikinci bir ismim var mi? evet SERVET.... tabi bi de ben sıklıkla sibo, sibom, abidikam da diyorum.
4. Beni ne zamandir taniyorsun? 30 yıldır tanımaya çalışıyorum
5. En son ne zaman görüstük? az önce görüştük, yüz yüze de hımm yursemanın nişanında geldin bana o vakit görüşütük şekerim.
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün? aslını istersen, ilk ne zaman gördüğün sorusu zor bi soru. çünkü doğar doğmaz hastalanmıştın. sürekli hastanelerdeydin. senden daha çok anneannemle dedemin yüzlerini hatırlıyorum. bu yüzden de seni görmeden sevmeye, özlemeye ve gitmemen için dua etmeye başlamıştım. o günleri düşündüğümde aklıma gelen kare heidi gibi ağzını açmış, gözlerini yummuş, ağlamaktan kızarmış küçük bi kız çocuğu bedeni geliyor.
7. Benim yasim ?3o oldun 30 oldun:)))
8.Dogumgünüm ? 7 mayıs hıdırellez çocuğuuuu
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum? şapşal olduğumu:))))
10. Göz rengim? kayverengi
11. Kardeslerim var mi? evet hem de iki taneee.
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu? valla sana kalsa kıskanmadığım yerin yok. ama galiba haklısın seni çok kıskanıyorum ben yaaa.
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? şirine verdiğim cevabın aynısı. aguu gııgıı
14. Benim müzik zevkim nasildir? seçkin. değişik, keşfedilmemiş biraz melankolik...
15. Benim en iyi yanim ne? sağ yanın haahahahaaa. kötü tamam kabul ediyorum. düşündüm taşındım. pek iyi bi yanın yok onu keşfettim. hakket ha kardeşim olmasan çekilmezsin:))) en iyi yanın benim kardeşim olman, yani benim kardeşim olmasan bu hayat çok anlamsız olabilir.
16. Ben komik miyim? delimisin. en komiğimizsin. şaanne bi espri anlayışın ve ifade tarzım var.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? sen benim canımsın, bebeemsin, kardeşimsin, dostumsun...
18. Evimde hayvan besliyor muyum? kumral kalorifer böceği beslediğinden şüpheleniyorum. ama emin değilim.
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi? tiyzee
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden?evet. bizim evde malzade için...
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ?senin bilemeyeceğin kadar çok önemli. iyi ki yanımda yöremde, elimin ulaşabileceği bi yerdesin. ya biraz daha sık gelsen bana ne güzel oalcak.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu? kırmadın ama üzdüğün zamanlar olmuştur herhalde. bilmem hatırlamıyormu.


1. Senin ismin: rumuz: sabahlara dayanamam osman aga
2. Biz nerde tanistik?: Bizim evde olabilir mi? e tabi ben gelmeden önce sizin evdi. o garip saçlı kadın ile kaknem suratlı senin
3. Benim ikinci bir ismim var mi?olduğu üzereine çeşiti rivayetler var. ki birine ben de tanığım ama burada söylemenin ne anlamı va rki...
4. Beni ne zamandir taniyorsun?30 mu desem demesem mi, herşeyi tüm çıplaklığı ile anlami var ki. 23 yıldır tanıyorum seni.:')
5. En son ne zaman görüstük?Yursemannın nişanı vardı. Hani o herkesin arkamdan konuştuğu gün var ya o zaman. Yok ben ne garipmişim, neden öle giyinmişim, ve sen bu sipekilasyonlara hic cevap vermedin, kimbilir belki onlarla, ellerinizde viski kadehleri ile haha hihi haahaha hihihi gülerek beni anmışsnızdır.
6. Beni ilk gördügünde ne düsündün?beni kimse, yani ben gelmeden önce bilgilendirmemişti. Evde iki tuhaf şahıs var, onlara rakip gidiyorsun diye kimse öle bişi dememişti. geçmiş zaman hatırlamıyorum. Hem o zmanalar ben aptal gibi bişeydim, hatrlarsan...sahi ben neden öleydim....
7. Benim yasim ?ben 23 isem sen de 30 oluyosun değil mi? Ama söylentilee göre ki bunlar tamamen asılsız iddialar, 30'a 37. ben 30 isem sen 37 oluyosun, ayy senin zeka seviyen düşmüş bunlar ne biçim soular kardeşim. alla sana zihin açıcı bişeyler versin. Bu arada ben annem ile babamdan şüpheleniyorum neden mi ne malum bizi nüfusa günü günüe yazdırdıkalrı. Kııızııııımmmmmm akllın ı bir çalıştırrrsaaanaaaaa belki beni nüfusa ben doğmadan önce yazdırdılar, olamaz mı? ben doğmadan 5 sene önce yazdırmış olabilirler bence bunu araştıralım. Yoksa benim kemik yaşım 30 ama zeka yaşım durununkine denk, burada bir tuhaflı yok mu sence deeeeee
8. Dogumgünüm ?19 ocak 1971
9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum?Bence beni kıskanıyorsun, hep öyleydi, öyle de olacak. 10. Göz rengim?ela
11. Kardeslerim var mi?var, ne oldu ki sen iyi misin yahu... hafızanı mı kaybettin
12. Beni hiç kiskandigin oldu mu? ya ben senin neyini kıskanacam be kadın, neden kıskanacamn seni, bir bana bak bir sana bak neden kıskanayım seni
13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun? Sen de burada mı oturuyorsun? Ne kadar kalacaksın? Annenler burada kalmana bişey demezler mi?
14. Benim müzik zevkim nasildir?ya böle soru mu olur . zevk işte adı üstünde tartışılır mı iyi ya da kötü diye. ama seni mi kıracam iyidir.
15. Benim en iyi yanim ne?Götünün benimki kadar büyük olmaması.O sebeplen de zeki bir insansın. yardımseversin, insanlardan borçlarını istemezzzssiiinnnn... mesela senin için hayatta paranın lafı olmaz. Misal ben senin kredi kartından 600 kusur yetale harcama yapmışım, misal işte, sen onu hayatta benden istemezsin. halbuki beni tanıyorsun, maddi durumum en az manevi durumum kadar boktan ama sen istemeyeceğin için o öle gider. ben de unutkanım son zamanlarda unutuveriyorum bak mesela az önce yazdıklarımın hepsini unuttum.
16. Ben komik miyim? evet zaman zaman değil çoğu zaman oluveriyor.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ? Çok değişir cevabı, ayın 22'sine göre değişir. hesap kesimlerine göre değişir. aybaşları aysonlarına göre değişir.
Ama sen hem iyi bir arkadaş, hem iyi bir abla, hem iyi bir dost, hem hepsisin, ama yılmazın ablası kadar zengin olsan da hiç fena olmazdı.
18. Evimde hayvan besliyor muyum?evet. uzun bir süre beni beslemiştin unuttun mu
19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi?lahavlevearkadaşları (bu senn espirindi ne kadar spiritüelsin gör)
20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden?sen mütemadiyen ağlıyorsun, birinde görmesem birinde mutlaka gördüm. nedenli ve nedensiz
21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ?hımmmmmmm ya burada çok önemli desem inanacak mısın? Millete benim üzerimden neden caka satmaya çalışıyorsun.
22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu?Çok, çok kırdın beni. kırılınca zaten çok insani olarak üzülüyorsun. ben şöyle hasta bir tip görmedim mesela beni çok kırdı, acayip komik bişii, beni kırdı anlıyor musun, hahaha. Sen manyak mısın? Artık hiç bişi saklamayacağım beni çok kırdın. doğduğum günden beri hem de ahhhhyyyyyyyyy

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canceyizim, içimde derin bir hezeyan yaratmıştı bunu sana göndermemiş olmak. Olsebep bu fırsatı kaçırmayacağımdır:)) Seni seviiiimmm....


1. Senin ismin: rumuz:
***Senden önce; nurse, nursilmatik, nurseçka, nursoş felan filan,

senden sonra; ana-kız koyduğunuz yuse -ki favorim), mutlugöz / mutsuzşeftali (bu ne yaman çelişki annem)


2. Biz nerde tanistik?:
*** önce telefonda tanıştık, o zaman bilmiyordum ama çok güzel bişiyi haber vermiştim sana (öle di miiiii?) sonra sibo, sen ve duru bölgeye geldiydiniz. orda tanıştıydık:))

3. Benim ikinci bir ismim var mi?
*** Bildiğim yok. yani varsa da ben bilmiyorum. var mı? varsa, neden söylemedin? ya bunu neden yaptın ki bana?

4. Beni ne zamandir taniyorsun?
*** galibağı, yani sanıyorum, öyle olduğu kanaatinde olmakla birlikte 3 yıl oldu:)

5. En son ne zaman görüstük?

*** akşam saat 23:00 suları evine irtica etme hakkımı kullanmıştım, unuttun mu? sabah da işe beraber geldik:) sonra doktor sana rapor verdiği için (sibo heveslenme deli raporu diil:)) eve gittin. yarın saat önce de telefonla konuştuk. önce ben seni merak ettim, sonra da sen beni:)) manyak mıyız biz füss?

6. Beni ilk gördügünde ne düsündün?
*** avukat oluşun ister istemez insanın gözünü korkutuyo, nedense artık:P bi de bi mevzu vardı hani, öğle molası, bahçedeki bank, habire cep telefonu oyunu:)))

7. Benim yasim ?
***amaaaan kafa kağıdından kime ne:)) çıpçıtırsın müzooooo:)

8. Dogumgünüm ?
***19 ocak yılı lüzüm değil:)

9. Sence senin hakkinda ne düsünüyorum?
***iyi ve güzel ve sevgi dolu hisler hissettiğin kanaatinde olduğumu zannediyor kanısındayım.

10. Göz rengim?
***elağı:P

11. Kardeslerim var mi?
*** var tabe yaw. iki tenesi ana - baba bir olanı var:) eh ayrıca senin arkadaş dediğin ancaaak ısrarla sana ablaaaaaa diyen biçuval biz güruhu var:) eh yersen:)))

12. Beni hiç kiskandigin oldu mu?
*** nevet müzo itiraf ediyom. bazen ben de gözlerimden alev çıkartmak istiyorum:)

13. Seni ilk gördügümde sana söylediğim ilk seylerden birini hatirliyor musun?
*** hatırlamıyorum ama şöle bişi olabilir; merhaba, ben avukat Füs. geçen hafta telefonla konuşmuştuk, yer tanrısıyla görüşeyim bi. evrakları hazırladım da ben:)))

14. Benim müzik zevkim nasildir?
*** klastır bebeem:) hani bazen iç kıyıcı şeyler dinlediğin olur ama napalım o kadarı kadı kızında da olur:)

15. Benim en iyi yanim ne?
*** burda çok duygusal oluciiiicim:) sen olman bebeem:) kaç insan evladının ağlayacak bi omuzu var ki? yaw seninki de tutuk ne yapıciiiz?

16. Ben komik miyim?
*** kızın bile bu mevzuyu onayladıktan sonra, bana ne halt yemek düzer afedersin:) gerçi ben komiksinden ziyade çoook eğlencelisin demek istiyom:))
.
17. Ben iyi bir arkadas mi çok sevdigin biri mi yoksa sadece tanidigin biri mi ?
*** illa bi tanesini seçmek mi zorunlu alla allaaaa!!! dost, arkadaş,abla, yenge, kanka, kanx, bebeeem, canikom.... süreeeer, gideeerrr.

18. Evimde hayvan besliyor muyum?
*** ben bi üçboğum ailesini tanıyorum. belki yıldız hanım ilgilenmediyse 3-5 kalorifer böcüüü olabiir:)

19. Benim için güzel bir lakap olabilseydi ne olmaliydi?
*** ben sana füs demeyi adaaaanım demeyi çook seviyorum yaw. başka bişi gelmiyo olsebep aklıma.

20. Beni aglarken gördün mü? Ne zaman ve neden?
*** eh gördüüüm, nolcaak? üçüncü şahıslara açmak istemiyorum belki:)

21. Sence benim dostluğum senin için ne kadar önemli ?
*** dünyalar güneşler kadar:)

22. Seni gerçekten kırdığım ve üzdüğüm zamanlar oldumu?
*** yok bea, en sıkısından fırçaladığın oldu ama tabe:P