Perşembe, Şubat 28, 2008

sevenler ayrılmasın de mi ama?

Yine bi duru uyku vakti. neskuvikli sütümüzü içtik. Sohbete başladık.
- Anne ya yursemalar niye gelmediler.
(aslında şu an da merdivenleri çıkıyolar ama uykunun kaçmaması için bunu söyleyemem ki bebeğim)
- Bilmem ki annem, geziyolardır herhalde.
- Nasıl?
- İki sevgili geziyorlardır şimdi.
- Hımmm belki de uyuyorlardır di mi?
- Yok anneciğim uyumazlar onlar.
- Ama neden?
- Evlenmediler ya, daha evleri yok uyuyacakları.
- Ama nası yok, hani hani hımmm kafam karıştı benim.
- Neden böcüğüm.
- Hani benim Yuran Teyzem var ya.
- Eve yusenin annesi. yuse orada uyuyabiliyo.
- Harkan da orda uyur işte.
- Olmaz ki anneciğim
- Ama niye?
- Yuran teyzen izin vermiyo. Tarkan Nursemalara gidemiyo
- Oturmaya da mı gidemiyo?
- Hayır anneciğim. SAdece Tarkan'ın annesi gidebiliyo oturmaya.
- İyi ama neden?
- eee Yuran Teyzen izin vermiyo dedim ya
- Ama neden?
- Komşular ayıplamasın diye.
- Hımmm (pek anlamadı ama)
- O yüzden yuseyle tarkan geziyolar annecim.
- Nası geziyolar
- Sinemaya gidiyolar, yemeğe çıkıyolar
- Pikniğe de gidiyolar mı?
- Evet annecim gidiyolar.
- iyi. O zaman söyleyelim onlara da çiçeklere oturmasınlar. Neden biliyo musun? Çünkü çiçeklerin orada karıncalar var. ve karıncaları ezmesinler. bırakalım karıncalar gitsinler.
- Hımm tamam annecim söylerim.:)))))))))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah benim miniğiimmm:) sen hiç merak etme karıncalara bi zarar verir miyiz biz:) çevreye saygılı bi ilişki bizimki:))))

Mathy dedi ki...

"anne ben nasıl oldum" ya da "çocuklarlar nasıl olur?" diye başlayan soru ve cevapları beklemekteyim..
:))))))))))))