Çarşamba, Şubat 27, 2008

Yer: Ada'nın yatağı,
Saat:20.45
Işıklar kapanmış, yatak sohbeti edilmekte duru kızla.
-Ahh annecim çok mutluyum biliyo musun?
- Neden annecim?
-Hep bunu hayal ettim bugün.
-Neyi annecim.
-Gece olsa, annemle yatsam da konuşsak yatakta diye... o yüzden çok mutluyum. Keşke ........... olsa .
-Dua et o zaman annecim.
-Ben dua bilmiyorum ki. nası ediliyo.
-Aaaa anneciğim çok kolay. Başından Allah'ım diye başlayacaksın. Sonra ne istiyorsan ona söyleyeceksin.
- Hımm
-Hadi et bakalım dua.
-İyi ama burda yok ki Allah.
-Olur mu anneciğim Allah her yerde.
-İyi de bize hiç gelmedi ki.
-Olur mu annecim o her zaman her yerdedir. O çok büyüktür ve seni mutlaka duyar.
Duru kız dalgınlaşır, konuşmayı bırakır ve bi süre sonra da uykuya dalar. Ada da derin düşünceler içinde aşağıdaki şarkıyı mırıldanır gecenin sessizliğine.


DUA

Ne hükümran kalır ne zulüm ne de kin
Öz değil dostlar öz değil bu biçim
Kulların kullara ettiğini
Etmiyor en zalim harın ateşi
Bugün dua ettim hepimiz için
Yüce Tanrı bizleri affetsin
Ne para ne pul ne iktidar ne de güç
Bu değil gerçek bu değil gerçek
Bu kavga bir hayırsız düş
Uyanır neslim uyanır elbet
Bugün dua ettim hepimiz için
Yüce Tanrı bizleri affetsin

2 yorum:

Mathy dedi ki...

bu minikler hep doğruyu söylüyorlar...az öz...

hephercokhic dedi ki...

hı hı...