Perşembe, Ocak 24, 2008

tembellik tembellik tembellik

evettttttt
döndüm. döndük. ikimiz de turp gibiyizzzzz....

geçen hafta çarşamba istanbulun güzide ve pahalı (çok zenginiz biz) bi özel hastanesinde çok kritik bi operasyon geçirdik. geçirdik diyorum maşallah dududan daha çok beni opere ettiler. her neyse efendim kısa bilgiler vereyim. şimdi biz (annem, babam, sibo ve ben) erkenden atlayıp geçtik karşıya, baktık saat erken , yine güzide bi pastahanede(değirmen) poaça çay eşliğinde kahvaltı ettik. hastaneye intikal ettik. yatış işlemleri tamamlanınca odamıza yerleştik. sonra hemşire hanım gelip sorgu sual etti. yalnız "kaç saat tv seyrediyo" sorusunun operasyonla ne ilgisi var pek anlamadım.

oda kaç metrekare bilmiyorum ama metrekareye iki insan düşer gibiydi. dudu, adası, babası, annanesi, dedesi, babannesi, sibeli, süperi... bi ara doktor ziyarete geldi. kibarca bi şeyler söyledi ama şuna geliyodu "kardeşim ne böyle burası, altın gününe dönmüş, komşuları da getirseydiniz bari, çocuğu operasyona girmeden öldürceniz. boşaltın ulenn burayı." neyse, nazik uyarısı üzerine büyükleri kafeteryaya gönderdik ama ondan önce duduya bi sakinleştirici şurup içirdiler. allam bi tatlı oldu ki. gözler şehlaştı, dil dolandı, ameliyat önlüğü ve bonesiyle öyle şekerdi ki.

bi süre sonra tekerlekli yatak geldi. yatağa yatırdık, çok sakin ve mutluydu. ameliyata girmeden az önce hasiyeyle helvanda geldiler. anlıcanız ameliyathane önünde epey kalabalıktık. gören, bebeçimin ciddi bi ameliyat geçirdiğini düşenebilirdi. uzun, uzun, upuzunnnnn dakiklar sonra, ameliyat kapısından doktoru belirdi. ameliyat başarılı geçmiş ama kulakları kötü durumdaymış, tüp takmak zorunda kalmış, onun dışında geniz eti de umduğu gibi başarıyla tamamlanmış. 15 dakika sonra çıkarılacakmış. bekleyen herkes rahat bi nefes aldı. ameliyat kapısı önünnde oldukça sıkı geyikler çevirdik ama yazmıyorum onları.

odaya çıktıktan sonra da epey bi uyudu kuzum. 15.00 gibi kendine geldi. uyku mahmuru. kalmak istemedi hastanede. sibele gittik. bi kaç gün soğuk şeyler yedi. içi dışı buz gibi oldu. bol bol dondurma. şimdi daha da iyi artık ılıklara geçtik. bütün haftaiçi birlikteydik. birlikte uyuduk, birlikte uyandık, beyoğlu sokaklarında dolaştık. hatta kızkıza sohbetler ettik. erkeklerden bahsettik. alışveriş yaptık. çok eğlendik. aslında ameliyattan sonrası benim için tatil gibiydi. dududan çok bana iyi geldi. laf aramızda dududan daha da endişeliydim. bitti. döndüm. döndük. iyiyiz...

Hiç yorum yok: