Salı, Ocak 01, 2008

şimdi annem bana annattı. elime küçük bi kelebek takcaklarmış. hani bi kere çok hasta olmuştum da hastaneye yatmıştım, o zaman doktor ablalar elime bi kelebek takmıştı ya.. işte öyle bi kelebek takacaklarmış ilaç vermek için. sonra beni tekerlekli yatağa yatıracaklarmış. bölee itince giden yataklardan. asansöle binicekmişiz. zızzzzz aşaaa inecekmisiz... sonra annem salıılcakmış bana, öpecekmiş. kapı kapanınca da doktor abla karşılıcakmış beni. sonra kelebeğimden bi ilaç vereceklermiş. uyuycakmışım. uyanınca annem yanımda olacakmış. elimi tutacakmış. hiç korkmuyorum. bi şi olmucak ki. daha raaat nesef alıcamm. çabuk hasta olmucam. öyle işte... ben büyüdüm artık. ameliyat olucam...

1 yorum:

su dedi ki...

kuzum benimmmm:(
ben ölürüm sana, ben de çok küçükken ameliyat olmuştum, anne baba üzülüyor ama en hiçbirşey hatırlamayacaksın...
Ben sana kurban olim benim kuzum....