Pazar, Ocak 28, 2007

simena


Ada Dudu'yu simenaya götürmeye karar verdi.
Bunun temel sebeplerinden biri "Ada pengüvenler nası baarırrr." sorusuna cevap aramaktı.
Neşeli Ayaklar isimli filme gidildi.
Ada filmi beğendi ama Dudu filmin güzel olmadığını düşündü.
Önce Ada'nın kucağında oturdu. Ardından ayakta dikilip kafasını Ada'ya yasladı. Sonra çizmelerini çıkardı.
Sonra açık açık "Ada bu kötü " diye sesini yükseltti. Baktı olmuyo, hala en büyük silahına darandı, avaz avaz ağlamaya başladı. Ada nasıl toparlandı, nası salonun kapısını buldu, nası kendini dışarı attı bilemedi.
Ada mutsuz, Ada sinirli, Ada huysuz ve Ada keyifsiz. Hepsi bu...

4 yorum:

nu'n dedi ki...

b planı uygulamaya konacaktır zannımca:)

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm....ben de çok sevinecektir diye düşünmüş onun adına mutlu olmuştum.tüh..
bilgin

Mathy dedi ki...

haftasonu deniz abide kızını bu filme götürmüş, kızı da beğenmemiş filmi, yarıda bırakıp çıkmışlar...belki de küçüklere göre diildir film... ne dersin?

kayıp balık nemoyu kesin seviyodur...seviyo mu?

hephercokhic dedi ki...

belki de haklısın meti.

b planı ne ola ki yuse.

ben de öyle düşünmüştüm bilgincim ama olmadı.