Pazartesi, Ocak 29, 2007

Bunları biliyor mıydınız? (özel istek üzerine)

- Solak olduğumu,

- "Sen deli bi kadınsın". diye cümle kurabilen 3,5 yaşında bi kızım olduğunu (tamam hile yapıyom bunu biliyonuz ama bilmediğiniz de bi şi yok ki canım)

- Çalışma hayatına bir süre ara verdiğimi ve bu sürede tüm "benimle evlensene" türü sosyal içerikli programları seyretmekle kalmayıp, ikindileri "yaseminin penceresi"ndeki akıl almaz hayatları da takip ettiğimi,

- Baba tarafından Yörük, anne tarafından (anneanne Selanik, Dede Ohri ) göçmen olduğumu ve arada bir gitsem bi iz bulabilir miyim diye düşündüğümü,

- Aylin KOTİL'in benden güzel olduğunu (inanmazsanız Purçak's sorun),

- Yuse, Marvin, Purçak, Serbinaz'la birlikte aynı işyerinde çalıştığımızı,

- Çayı, kahveyi ve her türlü sıcak içeceği şekersiz içtiğimi,

- Hem "m", Hem "s", Hem "z" ve hem de "k" olduğumu,

- Aslında çok bildik ve sıradan bi insan olduğumu,


Biliyor mıydınız? Bu kadar gereksiz bilginin neden verildiğini merak edenlere:
Sevgili n'un ya da bana göre Yuse'nin sobelemesi nedeniyle bunları açıklıyorum. Bu ebe-sobe geleneğine göre, benim de birilerini sobelemem ve o sobelenenlerin de en az benim kadar açıklayıcı kişisel bilgiler vermesi gerekiyor.

Kimi ebelesem ki; herkesi tanıyorum kardeşim... Bi Mathy var ebelenecek ki onu da başkası ebelemiş zaten:) Ebelenmek isteyenlerin yorum kısmına müracaat etmeleri önemle rica olunur.

9 yorum:

nu'n dedi ki...

alaa!!! sahanaaa!!!! ama yeterli mi? bunu marvinlen bi değerlendirmek istiyorum şahsen:)

Mathy dedi ki...

kuzum ben o kadar kendimden bahsetmişim ki çok düşünmem lazım ne yazayım diye...tamamen bencil bi siteyim...adı üstünde...:)

Nilgun dedi ki...

Ben,ben ebelenmek istiyorum.Ceeee: Sa(g)lak oldugumu, 11ay gibi bir surede tanisip,nisanlanip evlendigimi ustune birde oglan dogurdugumu, nerdeyse 23 yildir inatla evli oldugumu, havuzturalya'ya gelmeden once sevgili nu'n dedigi gibi nihat beyan oldugumu, her diyete niyetlendigimde daha cok kilo aldigimi, cayi kahveyi 2sekerli ictigimi, antenlerimi gece kapatamadigimdan en ufak sesde uyandigimi bu yuzden kulaklarimi tikayip da uyudugumu biliyor miydiniz?

Adsız dedi ki...

Dede tarafı Ohrili misin??? Aaa, sen bizim buralardanmışsın :) Ohri ağzı benim profesyonel ilgi alanıma giriyor :) Selamlar...

hephercokhic dedi ki...

Evet öyleyim Oktay Ahmet Bey. Hem Selanik'i hem de Ohri'yi merak etmekteyim. Dedeme ait bildiğim şeyler çok sınırlı ve en azından hangi bilgilere sahip olsam iz sürmem kolay olur bilmeyi istiyorum. Oralara yakın mısınız? Bu arada "Ohri ağzı"nın nasıl farklı olduğunu da merak ettim.

hephercokhic dedi ki...

yusem marvinle bi araya gelip değerlendirdiniz mi şekerim. memnun kaldınız mı efenim:))) cevap bekliyorum.

hephercokhic dedi ki...

yirgünüm, ne güsel ebe olmuş da annatmışsın valla çok hoşuma gitti kalemine sağlık:)

Metuşka ebe-sobe neticesini bekliyoruz heyecanla, bakalım neler yazacann...

su dedi ki...

HAY EBENİZİİİİ!!!!
hangi deli kuyuya taş attıysa çıkarsın, ebelerimizi rahat bırakın çünkü benim ebem yerel ebe, ve bu tr münasebetlerde anılmayıpek sevmez ama sık sık kulakları çınlar...
Ohri ağız ne ya, ohri ağzı değil bizim ağzımız hz. fatmanım ağzıdır. bu arada ada utanıyor ama ben söliyim göçmeniz ama baba tarafından kırığız, yörüğüz, ablam rumelili olabilir ama ben tam bir ehlileşmemiş yörüğüm...
şimdi iş bilir hoca efendi bu ne ağzı bir açıklasa da biz de hdayete ersek....
bana dünyalı olmak yeter, sınırları kaldırın kardeşlerimmm

Nilgun dedi ki...

Gecen gun sen deli bi kadinsin cumlesini nerden duydugumu hatirladim. Cem'den tabiiki; daha "r"leri soyleyemezken kyeyzi woman (crazy woman) derdi bana, hatta babasina sarki seklinde soylerdi. Ailede boyle genetik bi durum var bence, bak kuzenlere birbirlerine binlerce kilometre uzaktan bile nasil benziyorlar.