Pazartesi, Ocak 01, 2007

2006 bitti, tüm kurbanlar kesildi.

2006'da, süresi dolunca bizi terk etti. Onun da bi son kullanma tarihi var değil mi? şimdi gıcır gıcır 2007 var elimizde, en azından yıllar konusunda son kullanma tarihine bakma zahmetine gerek kalmıyo. Onlar kullanma tarihleri dolunca terk ediyolar bizleri. Biz de kullanma tarihi dolduğu için güle oynaya kutlayarak uğurluyoruz. Güle oyna kutlayarak karşılıyoruz yeni yılı. bu yılı yatağımda nefes alma, konuşma ve yutkunma zorluğu ile karşıladım. kullanma tarihi dolan yılı da ona yaraşır şekilde sessizce konuşmadan uğurladım.

Yeni yılla bi arada Kurban bAyramı'na da idrak etmiş olduk. Onunla ilgili de iki laf edeyim . Tüm kurbanlar kesilmiştir artık. Etrafta THK bağışlanacak deri bile kalmamıştır. Bu arada merak ettim hala kokoreççi var mı? yoksa AB uyumu için onları kaldırdık mı? Gündemi ne kadar yakından takip ettiği mi görüp gözleriniz de yaşarabilir, yaşarsın. canım kokoreç istedi benim. Hastalıktan galiba. umarım 2007'nin devamı ilk günleri gibi şahane geçmez. 2007 ile ilgili güzel planlarım var. Allah sağlık sıhhat versin tabi öncelikle. Her işin başı sağlık, sonra huzur, sonra mutluluk, sonra para, sonra ammaaan ne bileyim. saçmalamak benim de hakkım. Hele de ateşim bu kadar yüksek iken. hadi size iyi yıllar ve iyi bayramlar.

3 yorum:

Nilgun dedi ki...

Ah be canim bu konudaki duygularimi burada yazmak ne kadar dogru olur bilemiyorum ama paylasmak istedim. Biliyosun ki Turk kanallarini izliyoruz burada arada 9saat fark olsada, bayramin 1.gunu malum idam haberi, kesinlikle islam alemine yapilmis bir hakarettir, bu yuzden uzucudur. Sonra bakiyorum haberlerde diyorlarki ABD'de christmas'dan yani yilbasindan sonra indirimli satislar basladi herkes yilbasi hediyesini aldi falan, yanlis, christmas yada noel yilbasi demek degilki! Isa peygamberin dogum gunudur ve hersene 25aralikda kutlanir insanlar birbirlerine yilbasi hediyesi degil bu kutsal dogumgunu serefine hediyeler dagitan noelbaba tarafindan getirildigine inanilan hediyeler alirlar. Camagaci yilbasi agaci degildir yine hristiyan inancina gore birgun yeryuzune geri gelecegine ve cam agacina inis yapacagina inanilan isa icin suslenir!

Nilgun dedi ki...

Bakiyorumda Turkiye'ye butun christmas adetleri yerlesmis, agaclar susler incik boncuk falan filan, butun dizilerde yerini almis.Buyuk paralar donuyor bu iste ve bizlerde bu avrupanin yilbasi kutlamasi deyip aynen uyguluyoruz. Yazik! Benim de canim kokorec istedi valla. AB'ye de uyumuna da, bizim milli lezzetlerimize ne karisiyorlar.Bak elin yunanlisi kokorec yapiyom diye ilan vermis mahalli gazteye bi gittik ki alakasi bilem yok barsagin icine doldurmus cigeri gerizekali! Amaan ya kusura bakmayin zirzir hepinizin mubarek kurban bayrami kutlu olsun yeniyilda tum dilekleriniz gerceklessin insallaaah

Adsız dedi ki...

mutlu seneler, iyi bayramlar!!!!
umarım evinde güzel bi tatil yapıp, iyice dinlenmişsindir...:)