Pazartesi, Ocak 01, 2007

hain cüce benim kabusumda

insan günlerce yatak ve yorganla dost olup, rüyalarda konuşunca, epey bi geveze oluyormuş. Yumut kardeşin rüyasına giren cüce, dün de benim rüyamdaydı ama takım elbeiseli değildi. Ve sürekli bi asansörden diğerine biniyor ve 7. kata çıkmaya çalışıyorduk ve her kabus gibi asla 7.kata varamadan ve sürekli birilerinden kaçarak...
En sonunda merdivenlerden inmeyi teklif ediyordum bizim cüceye. ama bu kez de asansörün kapısı açılmıyordu. Ardından hızla aşağıya doğru kaymaya başlayan asansör kabininin altına sıkışıyordu bizim cüce. asansör duruyordu, kapı aralanıyordu. güçlükle açıyordum kapıyı. teker teker asansör içindekileri bolaştıyordum. Kızım, bi sırt çantası, cüce, el çantam. kendime çeki düzen veriyordum, kızımın elinden tutup, cüceyi kucağıma alıyor ve yürüyordum. istikamet, ulaşamadığım 7. kat. Tabi ulaşamadan uyandım. Belki bu kabusun devamını bu yatışımda görürürüm de, neden 7.kata gitmem gerektiğini anlar ve sizinle paylaşırım.

4 yorum:

Nilgun dedi ki...

Aman adanimcim beni korkutuyon yahu! Ne o 7.kat falan gok yedi katmis ya, erenlere mi karistin? O cuce cin mi?Tu tuu desdur. Valla kursun dokturursun kendini okuturmusun bilmem yada eniyisi bir ates dusurucu hap alip ustunu de ortmek sanirsam. :l

nu'n dedi ki...

cüce cüce, cüceliiini bil gelmiyim oraya. bittin sen olum. ne o öle alla alla. sebelimin cini var, hüsümün cini var, sen kiminnen dans ettiğini bilmiyon, bak uyarmadı deme sora.

kuzum adanımm, benim o yedinci kat için bi teorim var da, burda sölenmez:) ama iii bişi o kadar diyim. bu arada çok özledim la sizi.

Nilgun dedi ki...

Aaaa sizin oralara cuce kiliginda cin mi dadandi? Hic haberimiz olmadi ya! Askolsun insan bi fal attirir aaa cik cik

uNut dedi ki...

bu cüceler dolaşıolar ortalıkta apla....
amman diiim çok yakun durma onnara...