Perşembe, Ekim 26, 2006

davullar ve denkleri

Merak ettiğim konular bir değil iki değil ama bi cevap alabiliyor muyum ? HAYIR. olsun ben yine sormaya devam edeceğim. Hem bu merak konularının 20 sene sonra değişip değişmediğini de test etme şansım olacak. şimdi sevgili okurlar ve canım dudu.

Dünyaya üzerinde yaşayan insan ırkının erkek cinsleri hakkında bi takım sorularım mevcuttur. Bu arkadaşlar dünya üzerindeki tüm nimetlerin kendi için yaratıldığını düşünür ve bu nimetlerden azami şekilde faydalanmanın kendi temel vazgeçilmz hakkı olarak görürler. Estetik duyguları niçin gelişmemiştir ya da gelişmştir de aynaya bakarken niye kendilerini çok estetik sanırlar. sonra hayat onlar olmadan yaşanamaz bi cehennemmiş kanısına varmalarına sebep nedir? Kendi ayakları üzerine basan karşı cins görmek neden içten içe ayağını kaydırma duygusu uyandırır da, biraz aptal olan ya da aptal gibi görüneni kayırma isteği içine girerler? Aynı işi, aynı sonuçlarla belik de daha da iyisini yapan bi kadınla bi erkek arasında aldığı maaş açısından bi eşitsizlik varsa bunun sebebi nedir? Yüksek maaş almanın sırrı her gün traş olmak mıdır öyle ise; niye ağdacıya para vermekteyiz? Bu insan evlatları nezaketi neden başka anlama eğilimi içinde olup, etrafındaki tüm karşı cinsin kendileri için ölecekleri düşüncesindedirler? Davul bile dengi dengine diyen sadece kadınların ataları mıdır? Bu atasözü söylenirken erkek cinsi kulak mı tıkamaktadır yoksa o söz söylendiği sırada ortam da değil midirler? Yoksa bu sözü bilmekle beraber şöyle mi yorumlamaktadırlar. İşin var, evim var, arabam var, param var, çok param var bütün davullar bana denk. Yaşı, boyu, mevkii, konumu, durumu vız gelir tırıs gider, hatta o kız kesin bana hasta olur mu diye düşünmektedirler ya da tüm bunlar bende olduğuna göre o benim dengim bile sayılmaz ben ona lutüf mu ediyorum diye düşünürler.
Soru sormaktan yoruldum, umarım siz cevap vermekten yorulmazsınız. Ama siz cevap verseneniz de vermeseniz de soru sormaya devam edeceğim kardeşim.

13 yorum:

nu'n dedi ki...

çok pek çok kıymetli adacım, canım ablacım, arkadaşım; söylediklerine noktasına kadar katılıyorum. hatta katılmakla kalmıyor o davullardan birini patlatmak suretiyle bir kamu hizmeti yapmak üzre hazırlıklarımı yapıyorum. ayrıca bir gerçeği de hatırlatmak ihtiyacı hissediyorum izninle; duyulan saygılar davulun çalış tonundaki değişmeye mukabil iğretiye kayıyor, tiksindiriyor. üzgünüm ama mide bulantısıyla sevgi, tiksintiyle saygı aynı bünyede barınamıyor.

hephercokhic dedi ki...

haklısın yusecim çok haklısın ama kantarın topu biraz ağır kaçmış zannımca, tüm erkek cinsi demiştim ya, tümü değil, arada bi ikiistisnayaşahit olmuşluğum vardır. :)

nu'n dedi ki...

:)) tabi canım... tenzih ettiğimiz, hattızatında çok sevdiğimiz adamlar da mevcut:)). ben de zaten belli bir cenaha yüklendim, gördüğün üzre. davulun gözüne gözlüüüüüüük diye bağırmak istiyorum son olarakkkkkkk....

hephercokhic dedi ki...

:))) hak veriyorum hatta bildiğin üzre tüm postu sana ithaf ediyom canım mutlu gözüm...

nu'n dedi ki...

ah ki ne ahhh!!!! sıkıntılar basmakta adacım içimi. böyle mi olmalıydı ki? ama hislerime tercüman oldun:)) eline sağlık....

hephercokhic dedi ki...

vazifemiz efenimmmm....

Nilgun dedi ki...

Ya adacim bu konuyu dudu icin hazirladiysan biraz agir olmus cocuga yahu; nasil olsa buyudugunde yavas yavas anlayacak, simdiden sokma kafasina ,ne o OSS sorulari gibi, hem hazirlik icin bi dersane vardi da biz mi gitmedik? Sen gecmis Dudu sinavinda raporlu oldugum icin beni kanaat notuyla gecirdin herhalde, listede haliyle adim yoktu fakat ben calistim konuya, ama bu ne ya! Yabanci dil sinavina benzemiyo, yemiyo,mumkunse ben bu konudan kalmak istiyom,ayrica aptal sarisin olmak istiyom,davulculardan da Burhani begeniyom

Adsız dedi ki...

sevgili ada,
dediklerine katılmamak mümkün değil
söylediklerin doğrudur.(bk.Erdal Atabek-azdırılmış erkeklik kıstırılmış kadınlık-yada öle bişi)Ancak bu işin sorumlusu erkekler değil.bu işin sorumlusu yine nitekim kadınlar.anneler bu çocukları böle yetiştiriyor.kadınların hırsı bu konuda sorgulanmalı...diye düşündüm bi an...belki de halt ettim.

Nilgun dedi ki...

Ben iki ogul annesi olarak reddiyorum ve diyorum ki; yukaridaki yaradilis hikayesinden anlasilacagi uzre erkeklerin hamurlari bozuk.Istedigin kadar kadinlara nazik ol diye egit, iclerindeki canavar otomatik olarak ortaya cikiyo,dna'larina kazinmis bikere.Yaradilis hikayesinin tersi olsaydi yani erkek kadinin kaburgasindan imal edilseydi denge dagilimi nasil olurdu acep?Ben sahsen boburlenirdim. ;)

Adsız dedi ki...

bayram hayırlara vesile etmiş galiba...kızmışız...haklı olarak...
onu bunu bilmem; test ettim onayladım anneler çocuklarını acayip şekillendiriyolar...hele erkek anneleri...meyva yemiyo diye envai çeşit meyvayi soyup önüne koyup yediren anneler...maksat vitaminini alsın çocuum...sonra adam büyüyünce hazıra alışmış oluyo, karısından da aynı şeyi bekliyo, meyveler soyulsun önüne konsun...ki bu en basiti düşün gerisini...

hephercokhic dedi ki...

bi sürü şey yazasım vardı ama kaçmış galiba:) yirgünm pek asabi buldum seni. sakin ol bbe güzelim:))) paylaştığınız için teşekkür ederim sadık okurlarım benim.

Nilgun dedi ki...

Tutmayin beni! Allah allah ,kilicim nerde? :)))Hakketten ya amma konusmusum herkes susmus valla:) Hehe:)Yavrum sende oyle bir meseleden bahsetmisinki; bu konuda soylenecek coook sey var ama ben yorumumu begenecegini umuyordum,bir de mathy kardese teessuf ederim, cocuklari vitaminsizlikten rasitizm gibi bilumum hastaliklardan mahvedecek.Bu meyva durumu kiz cocuklari icinde ayni, yemiyo veletler napcen?

Adsız dedi ki...

:))))