Çarşamba, Eylül 20, 2006

Geçmiş Günlerin Dökümü


- Abla...
- Efendim ablacım.
- Ya dudu haftaya babasında olacak ya.
- hııı öyle olacak.
- Doğumgününü bu cumartesi yapalım mı?
- nerde Kermesköy'de mi?
- yok ya tekfurdağında. Burda dudunun arkadaşlarını (!) ( aslında annelerini olacak ) çağırıcam. Güzel olur. Pasta siparişini veririm ben.
- iyi peki ama cuma günü bizim morcüvertin açılışı var. yetiştirebilecek miyiz hazırlıkları.
- valla ben böreği yaparım perşembeden.
- iyi öyle yapalım ablacımmm.

Günlerden o gün. Geçen cumartesi.

Teyzesi börek yaptı. Semra mercimek köftesi ve lokma, sebel peynirli poaça ve bisküvi, adası tremisu ile hintpare yaptı ama nası yetiştiler kendileri de şaşırdı. Gerçi bu yetişme işini kolaylaştıran geç gelen misafirlere de teşekkür edecektik ama geç gelmeyi abartıp, doğumgününe saat 17.00'de başlamamıza neden olan dostları anmadan da geçemeyeceğim. İyi ki geldiniz.


Görüldüğü üzere duducum bi prensses gibiydi.

En sevdiği kardeşlerden biri bebek Deniz de gelmişti. Deniz'in elinde küçük bi oyuncak araba. Şöyle bi konuşma geçiyo aralarında.

- Tenisss, ebliseme baksana. (etekleri yandan tutulup kaldırılıyo)
- Hıhhh hıhh hıhhh.(arabayıı yerde sürtüyo)
- Teniss apkalarıma baksana kımrızı kımrızı.
- hıhh hıhh hııhhh.
Bi sonuç alamayacağını erkenden keşfettiğini umuyorum. adam milletine öyle soru sorulmaz ki adacım:))))

Dudu pastasına bayıldı. Üstümde kendi fotografını görünce çok heyecanlandı. Doğumgününün sonuna doğru pasta yemek istedğinde mutfağa birlikte gittik. Pastasına bakıp, bakışları şaşkın şöyle dedi.
- ada benim kafamı kim yedi?
Bi daha pasta üstü fotograf işine son:)))

Tabi ki doğumgününü dağıtmadan bitirmek olmazdı. İşte dudu hanımın dağıttığı karelerden biri.
- ada bana bak. beni sirret. sen oynama. Beni siyret. Bak nası dönüyo etekkerim...


Dudunun mutlu doğum haftası başlamış bulunmakta. Bu haftasonu istanbul yöresinde şenliklerle kutlanacak olan doğumgünü 25.09.2006 günü kreş kutlamasıyla son bulacaktır. İlgililere duyrulur.

13 yorum:

kenar süsü dedi ki...

seneye doğumhaftası değil doğumayı, sonraki seneye de doğumyılı olsun, daha bisürrüüüü olsun diyooooo duduuuuu :)

Adsız dedi ki...

canım dudum benim bence o arkadaşları ve balonlarıyla muhteşem eğlendi. (biz her ne kadar çok yorulsakta)gün onundu ve oda mutluydu benim bitanecik dudum nede güzel oldu

Adsız dedi ki...

canım dudum benim bence o arkadaşları ve balonlarıyla muhteşem eğlendi. (biz her ne kadar çok yorulsakta)gün onundu ve oda mutluydu benim bitanecik dudum nede güzel oldu

nu'n dedi ki...

nayır tengrim nolamaz, bu postları önce ben komentlerdim!!! ah eski günler ahhh....

ahh yuranım, ahh memetsanım acımıyonuss bu zavallı yavruya (zavallı yavru ben oluyom)

neyse yukarıda adı geçen iki sevgü börülcesi nedeniylen kutlu doğum atraksiyonlarına şahsen katılamadım ammmaa kalbim sizinle beraberdi tabüküne...

canım, kuşum, balım, peteemm, aşkım, börtümm, böceemm, yusesinin bi denesi, duduuumm nice nice nice senelere.......

su dedi ki...

şimdi ktlu doğum haftası diyerek bu olayı politize etmişsiniz ve bu durum çeşitli zümrelerce ya alla ya sabır bize de uğra ya hızır nidalarıyla ve üstüne üslük esef kıvamında bir kınama bütünlüğünce yazıklara gelmeyesiniz şeklinde yuhalanmış olup zannımca bir tehlike arzetmemektedir ama ossun ben yine uyargan bir insan olarak uyarayım
***itiraf: durunun kafasını yiyen bendim.
sittanbul (sittirle bi alaksı yok) kutlamalrında yeğenim tutu ya paşarılar dilemeee tiyzelik görevim olarak bor bilirim.
bebeeem sen herşeye değersin, hiç bir masraftan kaçmadık sen mutlu ol diye:PPPs

nu'n dedi ki...

hain sibo, nası yedin çocuğun kafasını...:P

Adsız dedi ki...

doğumgünü kutlamalarınıza katılamadığımız için çok üzgünüz.En yakın zaman içerisnde telafi etmye çalışağız.
duduya bi ömür boyu mutluluk dileriz.
dudu nun dayısı ve aynı derece amcası...
dudu nun teyzesi ve aynı derecede halası...

hephercokhic dedi ki...

vayyy siz buranın yolunu yodamını bilir miydiniz? yannız amca ve hala durumu beni biraz bozar:) haberiniz ola:)

hephercokhic dedi ki...

bu arada heyecandan sizi atladım özür dilerim. Kenarsüsüm, şirinim, subelim, yusem, kutlamalarınız şevkle kabul ediyorum eksik olmayın. noyt: siboseinin doumgününe pasta üstüne fotograf yaptırıp kafanı duduya yedircem ona göre...

su dedi ki...

senin için masraflı olmaz mı ada, benim resmimi hangi buyuklukte bir pastaya yaptıracaaan acebaa, ben kafayı yemişim zate benim kafamı yeseler ne olur.
ölü 2 kere ölmezmiş

uNut dedi ki...

kutlu doum haftasının bu hayırlı cuma gününde, mutluluklar niyaz ederim.........derim......

ben bu kızın dooduuuu günü hatırlıom beeaaa!!!aman allam, zaman mı dursun, duru mu dursun bilemedim........

Nilgun dedi ki...

Iyiki dogdun henuz tanisamadigimiz fakat cok yonuyle tanidigimiz melek dudu,keske bizde orada olsaydik da kolundan bacagindan nasipleneydik.Dayin coktan yolladi hediyeni ama anladigim kadariyla dogumgunune yetismedi.Neyse nice mutlu kurtlu dogumgunlerine!

Mathy dedi ki...

doğumgünü kutlu, ömrü uzun olsuuunnn...hayatı hep güzelliklerle dolsun!!!!ve de gülücüklerle....:)))))