Pazartesi, Eylül 11, 2006

dede dudu diolagları:)

Duducum seni en çok kim seviyooo.?
DEDEEEEE
:)))))))

YER: Dedelerin evi; Dudunun olağan göçmen hazırlık günlerinden biri. Semya ilaçlarını topluyo. Yüce onu da unutma, bunu da al diye hatırlatmalar yapıyo. Dududa bi dedesinin yanında bi annanesinin yanında yardımlarda bulunuyo (?) Dedesinin yanına gidip yaptıklarına bi göz attıktan sonra, dönüp soruyo.
- Dede sen askere gittin de mi?(Dikkat bunu soran evlat daha üç bile olmadı.)
- Evet yaptım kızım.
- Peki dede sen gene askere mi gidiyon?
- Hayır kızım.
Dudu pek tatmin olmadı bu cevaptan. Birileri bi şey saklıyo olmalıydı. Anneannesine gitti.
-Annane dedem askere mi gidiyo?
- Efendim annanecimm.
- Dedem askere mi gidicek?
- Yoooo... Yücelllll, Duru ne diyooo? Askere mi gideceksin (Evet anne 63 yaşında tekrar çağırmışlar. Askerlere nası askerlik yapılmaz eğitimi verip, içtimadan kaytarma yolları, dayak yerken acıyı azaltma ve unutma yolları konusunda ders verecek)
- Nerden çıkarıyosun Semra askerliği alla alla. Çocuk işte kimbilir nerden aklına geldi.




-Dede sen askere mi gidiyosun?
Dedecik biraz bunalmış bi de iş yapıyo terlemiş ya..
-Durucum nerden çıktı bu askerlik.
- aaaaaa dede sen askere gidiyonnnnn.
- Nası kızım gitmiyom bi yere.
- Baksana amaaa.....
O küçük beyazcık tombiş ellerini uzatır heyecanla.
- Baksana. Çantanı hazırlamışsın.








Evettttt sayın izleyiciler buyrun bakalım. Dudu dedesini tekrar askere yazdırmaya karar verdi. Bundan sonra dedesinin yaklaşık yarım yüzyıldır gitmekten büyük zevk aldığı, en önemli hobisi olan kara avının adı askerlik olarak değiştirilecektir. Tizz haber salın Atıcılık ve Avcılık Fedarasyonu'na bundan böyle kara avının adı askerlik olarak değiştirile. Dudum öyle istiyooo.

9 yorum:

nu'n dedi ki...

öle buyurdu dudu hazretleri, adaanım. ne haddinize efenim sorgulamak...:P

bi de bi hususu da dile getirmek istiyorum naçizane, sen niye benim semra teyzemle ince ince dalga geçiyon bakıyıım? hııı...

çok ayıp, cık cık cık...

Adsız dedi ki...

tesadüfen kesfettim güzel bir blog olmus.

Mathy dedi ki...

çantalar ve asker yeşili renk beynimize o kadar işlemiş ki, dudu bi de dedesini askere göndermiş...tabi tüfengide unutmayalım...helal olsun valla, çağrışım süper...ben sana diyeyim; bu ufaklık zehir olacak...

uNut dedi ki...

o ufaklık zehir olmuş bileeeeeee...

su dedi ki...

evet zehir bunun panzehiri de yok
o da ben olam miiii

kenar süsü dedi ki...

Dedenin techizata, donanıma bakılırsa haksız da değil çocuk hani:)))

Nilgun dedi ki...

Ah yeni nesil!Analar IQ ile yoguruyorlar hamurlarini valla.Benim anamda o neki?deyip hic katmamis,yaziyi okumadan resme bakma huyum vardir,ortadaki resme bakip "bu kiz bu bacak mankenini niye buraya koymus ki?" dedim.2007 kis kolleksiyonu coraplar herhal! Fazla IQsu olan varmi?ACIL

hephercokhic dedi ki...

sevgili mutlu göz haklısın:)
siz de hoşgeldiniz baba_hakan teşekkürederim. meticim ve unutcum, zehir olmasına bi diyeceğim yok da ebenine olmasın:)) sibommmmmm benim.
kenar süsü: Bu bi şi değil bi de balık takımlarını görmelisin.nilgün acil iq arıyorum bulur bulmaz sana göndereceğim:)

Nilgun dedi ki...

hihi