Cuma, Eylül 22, 2006


6 yorum:

Mathy dedi ki...

orası neresi?

hephercokhic dedi ki...

anadoluhisarı ... Marmara Üniversitesi Kız Öğrenci Yurdunda kalan biri için inanılmaz güzel ve anı dolu bir yer. O zamanlar derekahvesiydi. Yıllar geçince sadece eski anıları anacağımı düşünürdüm. Ama insanoğlu yeni ve güzel anılarda edinebiliyor eski mekanlarda. tahta masa, temiz masaörtüleri, tahta sandalye...

Mathy dedi ki...

:)))
kahvaltı veriyolarsa bi gün gitsek ya!!! :P ben hiç gitmedim anadolu hisarına...sen anlatırsın ben dinlerim...:)

Adsız dedi ki...

ben tanıyamadım burayı biliyomusun söylemesen anadoluhisarı olduğunu anlayamazdım. Bi gün de birlikte gidelim

hephercokhic dedi ki...

evet bi gün birlikte gidelim nurçencim ama yanımıza mathy kızı da alalım yazık o hiç gitmemiş oraya...

Mathy dedi ki...

yanındaki sabancı öğretmenevine zilyon kere gittim ama oraya bikere bile gitmedim yaw...alın tabi beni de yanınıza...:))))