Salı, Eylül 26, 2006

dinliyorum.

Sarılsam Üşür müsünüz? (Vedat Sakman - ikibinaltı)

ardımda kaldı uzun yaz
yorgunum uzaktan geldim
yol bitti çoktan
yakanızdaki gül solmuş
sarılsam üşür müsünüz
yakanızdaki gül solmuş
aşk bitti çoktan
gün bitti
yol bitti
ay battı
aşk bitti çoktan
konuşun benimle ah ne olur
sözler ürkütür geceyi
gün bitti çoktan
karanlıklar hep peşimde
silin yüzümden korkuyu
karanlıklar hep
hep peşimde
ay battı çoktan
gün bitti
yol bitti
ay battı
aşk bitti çoktan
yakanızdaki gül solmuş
aşk bitti çoktan

6 yorum:

nu'n dedi ki...

bitti...
çoktan...
hepten...

kenar süsü dedi ki...

İlk dinlediğimde sözlerine vurulmuştum ve aklıma Necatigil'in "solgun bir gül oluyor dokununca"sıÇoklarından düşüyor da bunca
Görmüyor gelip geçenler
Eğilip alıyorum
Solgun bir gül oluyor dokununca.
Ya büyük şehirlerin birinde
Geziniyor kalabalık duraklarda
Ya yurdun uzak bir yerinde
Kahve, otel köşesinde
Nereye gitse bu akşam vakti
Ellerini ceplerine sokuyor
Sigaralar, kağıtlar
Arasından kayıyor usulca
Eğilip alıyorum, kimse olmuyor
Solgun bir gül oluyor dokununca.
Ya da yalnız bir kızın
Sildiği dudak boyasında
Eşiğinde yine yorgun gecenin
Başını yastıklara koyunca.
Kimi de gün ortası yanıma sokuluyor
En çok güz ayları ve yağmur yağınca
Alçalır ya bir bulut, o hüzün bulutunda.
Uzanıp alıyorum, kimse olmuyor
Solgun bir gül oluyor dokununca.
Ellerde, dudaklarda, ıssız yazılarda
Akşamlara gerili ağlarla takılıyor
Yaralı hayvanlar gibi soluyor
Bunalıyor, kaçıp gitmek istiyor
Yollar, ya da anılar boyunca.
Alıp alıp geliyorum, uyumuyor bütün gece
Kımıldıyor karanlıkta ne zaman dokunsam
Solgun bir gül oluyor dokununca. düşüvermişti

uNut dedi ki...

güsel ve dipten bi damar durumu varda......apla??...hala mı dinnio sun...hadi kapatta gel....

---OPTiO--- dedi ki...

her bitis , yeni bir baslangica yelken acar nasil olsa...karanlik aydinliga , yaz kisa cikar sonunda...

hephercokhic dedi ki...

sevgili dostlarım.
ben sadece dinliyorum dedim. Yani biten bi aşk falan yok. endişenize de gerek yok. ama hoşuma gitmedi desem yalan olur. yani hep birden beni düşünmeniz :) eksik olmayın. şunu görüyorum ki.. bi gün aşk biter ve içimi açarsam, kenar süsü bi sürü şiirler yazacak bana, thesadsipirtim üzgün gözlerle bakıp, sütlü kahve kurabiye getirecek (kendimi yemeğe mi veririm bilmiyorum ki:))) umutum "apla apla" diye seslenip dünyaya çağıracak ve optioda bilgelikle değerlendirip durumu "sakin ol, gececek " diyecek. tabi bunun yanısıra, benim sadece dinlediğimi anlamış olan nilgün, su, şrin, nursen, mathy'i de biliyorum eminim ki aşk bitseydi gerçekten yanımda olacaklardı. Burada olmaktan da yazıyor olmaktan da çok mutlu yaaaaaaaa....

nu'n dedi ki...

gülüşüm ada; önce sana kallavisinden bi aşk temenni edelim de, bitme durumu olursa artık yaşam destek ünitesi olaraktan hazır nazır biteriz yamacında....