Salı, Haziran 17, 2008


Galiba ilk kez bu kadar uzun ara veriyorum. Oysa yazacak ne çok şey oldu, yaşandı ve unutulacak. ada'n yazabilseydi zamanında kayıt altına alınmış olacaktı. ben unutsam, sen hatırlamasan da bir gün buraya baktığımızda hatırlamış olacaktık. neyse belki bi ara onları yazmaya da güç bulurum kimbilir.

şu saatlerde, dondurma yiyip, çizgi film izliyor olmalısın. nasılsa tatildesin. sütünü yapayım mı? diye seni zorla yatağa sokan yoktur:) çok eğlendiğini, çok iyi vakit geçirdiğini, çok mutlu olduğunu biliyorum. ben de bunun için mutlu olmalıyım ama ne kadar istesem de olamıyorum. özledim seni tarçınım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

I'm thankful with your blog it is very useful to me.

Adsız dedi ki...

Thanks. Im Inspired again.

Adsız dedi ki...

What a great moment of reading blogs.

Adsız dedi ki...

Interesting topics could give you more visitors to your site. So Keep up the good work.