Cuma, Şubat 01, 2008

Evetttt,
Sayın dinliyiciler, bi günü daha tamamlamış bulunuyoruz. sadece günü mü? hayır hayır koca bi haftayı ve koca bi ayı bile tamamladık değil mi? şimdi haftanın son gününe yaraşır bi şekilde toparlanalım. sıradaki şarkıyı, haftasonunu sevenlere, garanticilere, mesaisini bitirirken kımıldamak isteyenlere, aşıklara, aşık olmayanlara, aşık olmayı isteyip birini bulamayanlara, birini bulup da karşılık bulamayanlara, aşk da neymiş aman diyenlere kısacası sizler için yayınlıyoruz. radyom adına teşekkür ederim. iyi akşamlar iyi tatiller efendim.


not: tüm ufunetleri savuruyorum. evet mutsuzluk bulaşıcı tespit ettik. şimdi mutluluk bulaşıcı mı onu denemek istiyorum.:)))))

3 yorum:

etki alanı dedi ki...

Banner'e bayıldım.
Mutluyum......
Benden mutlusu yok...
Mutluluklar
Tütü

hephercokhic dedi ki...

hoşgeldin tütü. buralar epeydir sessiz kimsesiz kalmıştı. gelişinle ben dahada muutlu oldum:)))

Adsız dedi ki...

Sabah sabah ben de mutlu hissettim şimdi kendimi :)