Perşembe, Şubat 08, 2007

8 yorum:

su dedi ki...

doktor bu ne?

hephercokhic dedi ki...

canımmm kültablası içinde kefenli insan oluyo kendileri, sigara böle insanı öldürür mesacı veriyorum. hani sigaraya da benziyo ya ondan.

Mathy dedi ki...

fotoğraf süpermiş...içenler biraz ibret alsa bari, ahanda sonununz bu diye...:P

hephercokhic dedi ki...

bu arada bi sır vereyim meticim. ben de bi sigara bağımlısıyım:)

uNut dedi ki...

sigara içen insan yaratığını anlamaktan vazgeçtim...neden die sormuyorum...yaşama içgüdülerinin üstesinden gelebildileri için kutlamak istiyorum...ve ağır konuşasım gelio sora yüzlerine yüzlerine...ki bi paket sigarayı burun deliklerime sokupmundar etmişliğim vardır...ağır da konuşabilirim yani içene karşı...

sana içmeeeee demeyeceim
ama içmeeeeeeee lafinya

(içersende bul belanı lafinya madem öle...)

Nilgun dedi ki...

Lutfen bu konulara girmeyelim. Isime gelmiyo :(

nu'n dedi ki...

allam yarebbim yaşadığımız içsel meyıl trafiği nedeniyle ben bu fotoğrafı her gördüğümde gülmağım geliyo. olmuyo yaff, hiç ciddiyeti kalmıyoooooooooooo.....

Adsız dedi ki...

Sigara içmek günahtır. Yanlışsam, günahım boynuma :)

E sevmiyorum işte... ;)