Pazartesi, Ocak 15, 2007

geç kalmış post

Bazen güzel anların fotograflarını çekiyor, bunu da post yapayım, dudu büyüyünce gülsün diyorum ama araya bi şeyler giriyo unutuyorum. Bu da işte öyle, fotosu önce çekilmiş, geç kalmış bi post.
Yukarıdaki neyin fotografıdır.
a-) Yuranın hediyesi tatlı palyançonun
b-) Dudunun ev içi gezintisinde kullandığı bisikletinin
c-) Adaya yıllar önce genç arkadaşları tarafından (geleceği görmüşler de almışlar dedirten) kızıl saçlı bebeğin
d-) Yer minderlerinin
e-) Siz bilin.


tamam yukarıdaki biraz karmaşıktı. Şimdi ne düşünüyorsunuz. Evet yukarıdaki fotografla birleştirilince bu fotografın ne olduğu anlaşıldı. Peki sizce Dudu orda ne arıyordu?
a-) Öküz altında buzağı
b-) Ada'sını
c-) Ada'sından sakladığı topidik topidikleri
d-) Kendi gezegeni ile irtibata geçiyordu (hayal gücünüzün sınırlarını deniyorum)

Ben çok insafsız bi örtmen olurdum galiba. Çünkü doğru cevabı şıklara bile yazmadım. Ya da benden örtmen zaten olmazdı , çünkü alt tarafı posta eğlence katmaya çalışan sıradan bi adayım.Dudu orda bi şi aramıyordu. Hatta aramak fiili ile hiç bi ilişki yoktu. Çünkü aranan zaten dudunun kendisiydi. Evet bildiniz, sakkambac oynuyolardı.

3 yorum:

nu'n dedi ki...

:))
- yursema ben sakkancam. ada beni bulamasın, pamam mı?
- hadi koş saklan! koş çabuk, ada buraya gelmeden saklan!
- adaaa, beni bulamazzzz!!!
- ada, duduyu bulamasss!!!

Mathy dedi ki...

:DDDDDDDDDDDDDD)))))))))))
ay allaam siz de çok gülün emi!!:)

hephercokhic dedi ki...

bi de şaşkın ki. onu nassı bulmuşum, ne güzel saklanmışmış o. bu fotonun hemen arkasında bi foto daha vardı ama yüklemeye kıyamadım. İşte o fotoda halini pek güzel anlatıyodu. Metiii gel beraber gülelim.:)