Cuma, Aralık 01, 2006

Biri bize kilo verdiriyo yarışması başladı.

Bizim bakkal saat 20.00'den sonra evlere servis yapmıyomuş. Böylece abur cubur keyfim yarım kaldı. söz de bi de diyet yapıyorum. Sağolsun saat 20.00 den sonra evlere servisi dururan Bakkallar Birliği... Bu aynı zamanda bi işaret olmalı. Uzaklardan bi yerlerden şöyle sesleniyo ulvi bi ruh. Ye Meeee, Yee Meeee, Yeee Meeee.... Acaba az önce abur cubur yemedğim için mi çok sinirlendim. Yoksa çok sinirlendiğim için mi abur cubur yeme isteğim nüksetti hala karar vermedim. Ama yazınca rahatladım valla. Size diyet hikayemden bahsetmedim değil mi? İş yerinde kilolu olduğuna inanan üç koca insan "1 ayda kaç kilo veririm" tarzı bol reytingli bi yapım içinde bulduk kendimizi. Program yapımcıları en çok kilo verene bi küçük altın vaad etti. Yalnız bu vaad çok işe yaramış olmalı ki yarışmacılardan biri 15 dakka yer cimlastiği, 15 dakka bisikletle açılışı yaparken, diğer yarışmacı ikindi 16.00 kadar elmayla durup, günde 2 kilometre yol yürümekte, bendenizi sorarsanız da tüvistendşepır isimli ithal harikasının üzerine 3 dakka çıkarak, eve geldiğinin 1.yılını geride bırakmış olan nesneyi şaşırttım. Bu üç dakkayı 5 dakka çıkartır bi de akşam yemeklerine dikkat edersem, tartının ibresini sola doğru kaydırırım kaanatindeyim. Kararlıyım, motive edin. Şimdi merak içinde kıvaranan okurlara kilomu açıklıyor ve 28.12.2006 tarihinde son bulacak yarışmamızın sonucunu da burada ilan etmeye söz veriyorum.

Efendim. Kilomu mu yazacaktım, yok canımmmm yanlış olmuş, kaç kilo verdiğimi yazacaktım:)))) :PPPPP Tamam tamam mızımayım yetmişbeş kiloyum. Özellikle yazıyla yazdım ki, gözlerinizle rakam arayıp, bulduktan sonra okumaktan vazgeçmeyesiniz diye:) oldu mu. mutlu musunuz? Tamam hadi dağılın bakiimm kulis yapmayın, kümeleşmeyin sizi idareye şikayet ederim sonra.

9 yorum:

nu'n dedi ki...

allam ben hala bu yarışmada noter nihatbeyan olmak istiyom. ne varmış yani üçünüz arasında hile hurda mı yapicem? hatta ruhumu da satmadım henüz kimse için:P ama tecrübeyle sabittir ki bu yarışı pervin kazencek... o müdür bikerem:P bi de hüslen hesap ettik bir mdr, bir şef, iki sorumlu kaç kilo ediyo die:))sölicem mi peki, tabiii kü nayır!!!

Adsız dedi ki...

takdik vermeye hazırım şeker...o altını biz alacağız...inanıyorum...
1-)spor şart...
2-)3Y kuralı diyorum...
3-)rınn rınn diyorum...

3Y: yediğinin yarısını ye...(bölelikle istediğin herşeyi yiyebiliyosun...:P)

Adsız dedi ki...

İnsanın yüreği kilosundan daha önemli bence...

hephercokhic dedi ki...

ah nuncum noter olman için hukuk fakültesi bitirmen gerekiyo ve duyduğum kadarıyla da zor bi bölümmüş ancak çok zeki insanlar bitirebiliyormuş. bunun yanında, sadece zeki olması da yetmiyomuş, hem m , hem s olmak gerekiyormuş. bilmiyorum ben duyduklarımın yalancısıyım.

metuşka taktikler süper valla. ama sanırım ben yarışmacılardan bi hafta geç başlıcam yarışmaya baksana p.tesi bi hafta olacak hala yiyiorum. sevgili yirgünümün dediği gibi idrak yollarımda taş var sanırım.

oktay ahmet inan yorumundan pek bi şey anlamadım. yani kalbime kilo verdirmem mi gerekiyo, yoksa insanın kilo vermesi için kalbinin (cesaretinin mi)mi olması gerekiyo. insanın yüreği tabi ki önemli de, biz en yürekli kim yarışması yapmıyoruz ki... Bi zahmet boş bi zamanında açıklarsan sevinirim.

toptan destek verenlere ayrıca teşekkürler.

Nilgun dedi ki...

Ah be guzelim ne sinir bozucu bi yaris! Ben katilsam stressten bi 10kg daha alirdim, niye en fazla kim alir yarismasi yok iddaaliyim ben. Sana can-i gonulden destek vermek motive etmek istiyom ama nasil olur bilmiyom ki, bilsem kendimi motive etcem, sigarayi birakmak icin bant takiyom dedigimde bana kitab yollamistin ya bak simdide slim bantlari aldim ama bisee yaramiyo, ah adam bunu duyarda bana kitap yollar diyodumki yarisa basladin.

Adsız dedi ki...

Bir daha açıklayayım o zaman :)

"yürek" kelimesini soyut anlamda kullandım. Organ anlamında değil :)

Yani, kilolu veya kilosuz, o kadar önemli değil. İnsanın içi nasıl, bu önemli.

nu'n dedi ki...

adaanımcım, ben baş diyet sabotajcısı olucem bu gidişle. beni nihatbeyan yapmıyosunuz napıyımmmmmmm!!!! pasta mı yesek kü? aman yer cimnastiğiymiş, günde bir elmaymış fani şeyler bunnar:P

Adsız dedi ki...

İşin doğrusu, insanın dışı nasılsa içi de biraz öyle... Yakın zaman önce enfarktüs geçirmiş biri olarak şu kadarını söyleyebilirim ki, özellikle insanın yüreği, daha doğrusu yüreğine ulaşan damarlar ziyadesiyle yağlanabiliyor. Dolayısıyla, bir teşbih olmanın ötesinde yürek (ruh, iç dünya vb.) güzelliğine, ferahlığına giden yol biraz da popodaki ve vücudun bilumum yerlerindeki yağlardan edilen feragattan geçiyor :)) KENARSÜSÜ

Adsız dedi ki...

bende başladım rejim diyet herneyse az yiyorum ama içimden bi ses ye ye dio senin ruhun aksine :) Allah kolaylık versin walla zor bu kilo verme işi insan çabuk alıyo ama çabuk weremio..