Pazar, Ekim 29, 2006

Yalnızlık:)))))

Blog yazmayı hatta bırakın yazmayı okumayı bile keşfetmişseniz MSN Messenger programını da biliysunuzdur açıklamaya gerek yok.

Kırk yılın başı, dudum uyumuş, pc bana kalmış rahat rahat sohbet edebilirim diye düşünerek yaklaşık 23.30 civarı oturup açtım msn'i. Listemde kayıtlı 37 kişi olduğunu bildiriyor ve söylüyorum, o saatten bu saate hiç kimse online olmadı.
Seni görmedik, gelmiyosun, uğramıyosun diyenlere duyrulur. Geldim ama yoktunuz. Koskoca gece, acaba biri gelir de iki laf eder miyim diye bakıp durdum ama ne gelen ne giden. Onca saat ne mi yaptım. mp3 indirdim kardeşim. Bi kaç gece daha online olmazsanız, indirecek şarkı bırakmıcam şu alemde.

9 yorum:

nu'n dedi ki...

canikom be dün pek havam yoktu, planların bozulması insanda başağrısı yapıyo malum. bi de akşam aramış memetsan duymamışım. aklına ne geldi, yine nereye göndercekti beni acaba diye düşündürtü gece gece. vee pazar sabahı neyle uyandım tahmin etttt!!! organizeyşın memetsan telefonuylannnnnn:)) pazar günü matbaaa karıştırabiliyo kardeşin, kemal sanırım bi yüzyıl kadar görmek istemiyo artık beni. iş çözüldü mü, hayır tabii ki. off offf!!! neyse ben burdayım bu gece sen nerdesin diyecektim aslında sadece:))

Adsız dedi ki...

zati öle her girdiğin de bulsan insanları yalnız olmamış olursun... ben de pek muzdaribim bu hususta...illa hep normal vakitlerde girmek gerek...olmuo kuzum..insanın eşref saatiyle eşşek saati uymuyo...her aradığında bulamıyosun..:))))

Adsız dedi ki...

ne mutlu sana... ben çok rahatsız olduğum için son zamanlarda MSN'ye giremez oldum :)

hephercokhic dedi ki...

eee bu mutlu göz sen de asabileşince kimsecikler kalmadı sohbet edecek, kimse olmasa sen olurdun konuşurduk be güzelim. maticim, her girdiğimde değil de bazen konuşmak istiyorum işte o zaman kimseyi bulamamak kötü oluyo. oktay ahmed; çok rahatsız olduğum için giremediğini söylemişsin neden rahatsız oldun merak ettim şimdi.

nu'n dedi ki...

adacım be, az evvelsi konuşuk ettiydik ya. benim halen canım çalışmak istemiyoooo... sen de duduyu uyutmaya gittin de hani, uyudun di miiiiii??? allammm be benim canımm sıkılıyooo!!! hadi gel de iki satır laf koyalım üstüsteeeeeee:))

Nilgun dedi ki...

Yavrucuklarim boyle durumlarda beni mesajlayin kimseyi bulamadiginizda nobetci yenge burda, hani saat farki varya ben hazir ve nazir burdayim tabi on saatte yazarim ama kimsesizlikten iyidir. ))))

hephercokhic dedi ki...

ahh canım olsan msnde kaşırmazdım. ama arada öyle yapayalnız kalıyo insan işte.

Nilgun dedi ki...

Tabii ki msnde degilim, msj atacan bende online olacam, onun icin diyom ya nobetci yenge diye ha msjlar icin cebim 24 saat hizmetinizde (ne ise yariyorsa) duyurulur.

Adsız dedi ki...

hey dostum,
kizi rahat birak