Cuma, Ekim 06, 2006

Dudu'nun Sözlüğü (2)

Aşağıdaki cümleleri okuyun ve anahtar sözcükleri ve cümle içindeki anlamlarını bulun.

- aaaa ada kulabii yele döküldü. Yerse süpürüs.
- Ada hamul aletlerimi unuttuk. Yerse sen alılsın.
- Topitik topitikim yele düştü, yerse başka bi tane yelim.
- Duducum bak pançon yere düşmüş.
- aaa ebet yerse sen kaldılılsın.
Oyun hamuru ile şekiller yaparken;
- bekke bekke bekke kıçart.
Okulda öğrendiği şarkısını söylüyor.
- Daha gün annemisin kollaanda yaşarkan
- yasılsın?
- ada ayşemm yerde?

Evet sınav başlamıştır. Soruların cevaplarını bi kaç gün sonra ilan panosuna asarım. Süre 2 dakikadır. Başarılar.

12 yorum:

nu'n dedi ki...

örtmenimmm!!! çok zor sorular sordunuz, yerse kurtarma sözlüsü yaparsınız artıkın..:D

hephercokhic dedi ki...

Aferin çalışkan öğrencim. Otur 10...

Adsız dedi ki...

ohooo öle bol keseden not verilmez...nasılsa on aldım diye sonra çalışmazlar...:PPP

nu'n dedi ki...

meti metii, ben bu blogun en çalışan örencisiyi bikerem. kanaat notum yüksek..:P

Adsız dedi ki...

ona ne şüphe...seçim yapsak başkanlığa adayda olursun sen, anladım ben...:PPPP

nu'n dedi ki...

meticim ben sende de bi aday potansiyeli görüyorum, diyim yani:))

Adsız dedi ki...

ee herild yani...böle yaparakta rakibimi tanıyorum...uyanık olmak lazım...he he...:PPPP

nu'n dedi ki...

ilahi meticim, rekabet kim ben kimm? sen örenmek istediklerini sor direkt, böle yorma şekerim kendini:))

Adsız dedi ki...

ayol unuttum ben seni... ilahi ben... kafa bi dünya şu sıralar...:PPP

nu'n dedi ki...

ayol meti unutulcek insan mıyım ben:))n'oldu şekerim sana bakem? kop da gel biz dağıtırız efkarını adanımcımlan:))

Adsız dedi ki...

hem :))) hem de :(((... böhüüü modundayım ben... yok bi sebebi...sanırım...

nu'n dedi ki...

off be meti, kelim ki merhemim olsun:)al benden de o kadar diyim sana:)