Cumartesi, Eylül 02, 2006

Tatile çıkmayanlara atfen:)


Tatile gidiyorum. tatilden dönüyorum diyerek güzel bi tembellik yaptığımın farkındayım. işte size, gezelim görelim tadında bu sene ki tatil istikametim. Yukarıdaki fotografa bakınca bi şey anlaşılmıyo ama bu sene tatil için seçtiğim mekan güney sahilllerimizin güzide yerlerinden Fethiye'ydi. Fehtiye'ye hatırlamadığım bir cumartesi öğle üzeri indiğimizde, dereceler 51 santigratı gösteriyordu.

Fethiye'de bizi misafir eden Nurhayat-Muhammed ve sürekli "dit" demesine karşın gideceğimiz gün kapı önünde çığlık çığlığa ağlayan Zeynep Nehir öyle güzel ağırladılar ki bizi, yüreğim sevinçle doldu.
İşte bu da Bayan "Dit":)))

Sonraki günlerde kareyi tamamlayıp, Hisarönünde kalacak bir yer bulduktan sonra, gündüz yüzerek, geceleri de mekan keşfetmekle vakit geçirdik.

Fethiye İçin Tavsiyeler:
- İki tekne turu: Biri Fethiye içinden, biri Ölüdeniz'den
- P.tesi ve Cuma geceleri Hisarönün'nde Ata Bar'da Poker adlı bir grup çalıyor, iyi de çalıyor:)
- Gece hayatında yaş ortalaması fotograftan da görüldüğü üzere; 17-25 ila 45-65 arası olup, çoluk çocuk gidin eğlenirsiniz. Ama kara kaş kara göz insan görmeye hasret kalıyorsunuz, özellikle Hisarönü küçük ingiltere:)-Bi gününüzü Saklıkent'e ayırın ve gittiğiniz de tarihi antik kent bulacağınız yanılgısını yaşamayın:)- Saklıkent'te değil, oraya varmayan yol üzerinde Kadıköy'ü geçtikten sonra, gidişte sol tarafta kalan sanırım "Esma Ana'nın Yeri"den sonra, "Ercan Abi"nin köy evinde yiyin. Misafirperverlik, ikram, gözleme, tereyağlı alabalık ve gelen hesabı hayretler içinde seyredin. 2,5 YTL bozuk parası olmadığı için paranın üstünü ödeyemeyen, aradan bir süre geçip de kalkarken 2 kilo domates istememiz üzerine domatesin parasını - sizin bana hakkınız geçti, ölsem almam, afiyet olsun, hakkınızı helal edin" diyen Ercan abi ile tanışın.-Ölüdeniz'de denize girin.

16 yorum:

nu'n dedi ki...

mideme kıramp giriyo, neden ola ki?

Mathy dedi ki...

geçen yaz bizimde saklıkent maceramız vardı, gidebildiğimiz kadar gitmiştik kanyon boyunca, düşee kalka, ıslana ıslana.. sonra da balık yediydik çıkınca... süperdi.. fotoğraflara bakasım geldi bak şimdi...:)

Mathy dedi ki...

seneye de ordaki kaleköy!e ve sanat kampına gitcem...bi de kabak koyuna... sence bu yıl çabuk geçer mi ki? tatil planlarım hazır şimdiden..:PP

hephercokhic dedi ki...

:) geçer geçer neler neler geçmedi ki...
yine düşer deli divane gönlüm aşkaaa aşkaaa diye bi şarkıyı çağrıştırdı...
Kayaköy'deki sanat kmapını ben de duymuştum, ilginç olmalı. aslında koşullarını bildirirsen bu konuyla ilgilenecek bi arkadaşım var. eğer sana zahmet olmayacaksa.
Not: sen bu sene yeterince gezmedin mi meti insanı, taaa şimdiden tatil tatil diyon. benim köle misali çalışıp, seni de ah çekerek okuduğum günner taa bugün gibi...

su dedi ki...

pen de gitçemm pen de pen de

nu'n dedi ki...

el ele tutuşup gidelim. kardeş kardeş, çekişmeden:)))

(yani demem o ki ahanda ben de geliyoruummm:))

Mathy dedi ki...

http://www.kayasanat.com/ burda kampla ilgili herşey var...
bu arada kaleköy nerden çıkmış, neremle yazmışım anlamadım... sanırım kayaköy'ün yanı sıra kaleköy diye bi yere gitcem. kaleköy beni çağırıyor...:PPP
seneye hep beraber gidelim işte...ne güzel. bütün kızlar toplandık toplandık deris...:PP
bi de ah çekme ben sizler için geziyorum fıttırı fıttırı, kendim için yapıyosam namerdim... :PPPP

hephercokhic dedi ki...

bu sene kızlarla gittim, eğlendim. hatta bunu post yapayım "kızlarla tatil nasıl olur" diye... Valla bi bakalım gidelim ne olcak. sen de tatil bol, bizle eğlenemezsen başka biriyle gider yine eğlenirsin. Gördüğün gibi ben büyük bir cesaret örneği gösteriyor ve tek tatilimi sizlere adayabiliyorum.

hephercokhic dedi ki...

aynı zamanda hem "S", hem "M" ve hem de "K" olabilen sıkıntılı ruh güzelim. sen sağa sola komentler attırır, yeni bloglar ve blogerlar keşfederken hiç sescazım çıktı mı? sana hiç "K"lık yaptım mı hıııı? Hem sen bilmiyo musun seni neden mutlu göz diye sevdiğimi? Aşkolsun ama yaaa....

hephercokhic dedi ki...

sitem etmedim, tabiki de elele tutuşucaz. elinizi bırakırsam annenize ne cevap veririm sonna. kenardan kenardan arabalara dikkat......

nu'n dedi ki...

dudağımı düşürdüüm, gösslerim yere bakıyo, kollarımı kavuşturdum. bi de "bana ne" "bana ne" diyesim var. ya ben bu durumda nası hem S hem de M olabilirim ki... hemen bir bilene danışmak istiyorum bu konuyu:))

aa bi de
"Adaa, bizi tatile götüür"
"Ada bizi tatile götürrr"

:P

Adsız dedi ki...

mmathy saol annem bis bunu görmüş okumş ve beenmiştik , hatta ben seneye kelebeklere mi çadır kursam, güvenli olsun yoksa annemgilin evinin önüne mi diye hesaplaryaparken ve araştırmalar üstündeyken, kamp araştırmalarında karşılaştım, adı da afilli anam sanat kampıııı, ele bi güzel, ele bi tatlı geldi ki ahan da burası dedim yane, neyse gitcez diye umalım gidelim..

su dedi ki...

anonms çıktım ama benim o suuuuu

hephercokhic dedi ki...

hani uyuyodun da hasta idin a kıkzım:)

Mathy dedi ki...

sevgili su, kelebeklerden ziyade kabak koyu'nu şiddetlen önericem ben sana...bak onu bi araştır..arkadaşlarım gittiler çok ama çok güzelmiş...ha kabak koyu ha annengilin evinin önü...:P

Adsız dedi ki...

Benide götürün tatile benimde çok ihtiyacım var,