Pazar, Temmuz 02, 2006

Sayım suyum önüm arkam sobeee.

Yandaki tıklama sayısıına bakıldığında epey bi okunduğumu düşünmüş ve beni okuyanları (tahmin ettiklerim dışında) kimler olabileceğini öğrenmek istemiştim. Ama görünen o ki; pek de bilmedik kişi okumadığı gibi, okuduğunu düşündüklerim bile okumuyolarmış beni:) neyse böylece biz bize olduğumu da öğrenmiş bulunmaktayım. Başka bi gün okuduğunu sayıp da okumayanları ifşa ederim ama bugün canım istemiyor. Dediğim gibi, yıl sonunda sınıfta kalacak olanlar belli oldu, adları ben de saklı. Okuyup da kendilerini saydıranları sevgi ve saygıyla selamlıyor. Daha nice iyi postta buluşmak üzere bu gece ki yazıımı tamamlıyorum.

5 yorum:

nu'n dedi ki...

amanın da amanınn ne güzel serzenirsin sen öleee!!!! bak şimdi çekicem ben onnarın nazik kulaklarını...

uleeeyyn yedim hepinizi, neden okumuyosunuz bakiyiiim ablişkomuu? gerçi bana daaa çok okuyup koment yazamıyo gibin geliyonuz ya beceriksizler siziiiii, öretirdik ayoll!!!

ayrıca okumıycanız madem daaaalllııınnnn çabukk
kapatmayın dükkanın önünü!!!

nu'n dedi ki...

şekerim mürüvet görememek münasebetiylen erkenden gecelere akasım var benim. kimbilir belki ak sakallı dede cumaziye'yi getirir. neme lazım, yakalamak lazım:))

bekledim seni, ama şansını kaybettin canikom!

Adsız dedi ki...

salıydı malum bugün ya füs, makbule geçmiş midir acaba?

neyse! aslında diyeceğim o değildi benim, bu küçüklerden çektiğin nedir senin be anam. cırıl cırıl amma dert yanıyoz sana!

iyi ki varsın müzeyen:))

Adsız dedi ki...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Adsız dedi ki...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»