Pazartesi, Nisan 06, 2009

Kısa Kısa


Duru kız, sabahın kör vaktinde sıcak yatağından kalkıp (06.20) servis yolu beklediği için, akşamları yatış saati de 20.30'lara denk geliyor. Evde her akşam, "Ödevini bitirdin mi?" "Bu akşam çizgi film yok." ya da çizgi film varsa, masal yok. Resim yapacaksan, çizgi film yok, gibi çoktan seçmeli bi hayat sürüyor. Öyle akşamlardan bir akşamdı bugün. Öğretmeni bu el kadar kızanlara, sayfa sayfa alıştırma verdiği ve benim el kadar kızanım, diğer el kadar kızanlar gibi saat 12.00'den sonra eğitim mesaisini bitirmeyip eve gelmediği ve mesaisi saat 19.00'da bittiğinden, bu alıştırmaları yapmakta yemekten sonraya kalıyo. Öyle olunca da ya ödev ya çizgi film arasında gidip geliyor.
- Dur hadi anneciğim, geç kalacaksın. Bak bu akşam çizgi film yok.
- Uff yaa anne yaaa.
- Annecim uyku saatin geldi.
- Anne. Hem kreşteki arkadaşlarım, hem anaokulundaki arkadaşlarım hiç benim kadar erken yatmıyorlar.

Eh haliyle merak ediyorum bu konuyu. biraz da alaycı soruyorum.
- Nerden biliyorsun senden geç yattıklarını.
(EE bu kadar kurcalarsan cevabı da alırsın. Buyrun cevap)
- Çünkü hem anaokulundakiler, hem de Kreştekiler "ADANALI"yı seyrediyorlarmış.

Hain kadın nası kıyar, nası tavuklarla uyutur, bi ADANALI'yı bile seyrettirmezsin. Offf anne offf.

************ ----------------- **************

Sizi bilmem ama ben kek yapıldıktan sonra, yaptığınız kapta kalan çiğ kek hamuruna bayılırım. Özellikle tam sıyırmam ki çiğ çiğ yiyeyim. Bu akşam da kek yaptım, Duru'da çiğ hamurdan istedin, ona torpil geçip sıyırmadan verdim kabı. Küçük kaşığıyla kek hamurunu yerken kafasını kaldırmadan şöyle dedi.

- Sen tanıdığım en iyi annesin.

*********** --------------- ************
Şirin - Abla ne yaptın?
Ada - Bilgin giderken ev mantısı bırakmıştı onu yaptım Duru'ya
Şirin - Bilgin ne yapıyo sahi haberleşiyor musunuz?
Tam bu esnada, telefonun arkasından bi ses duyuldu. İlle burnunu sokacak, ille sohbete katılacaklar ya, valla bizim üretimler böyle oluyo.
Ayşenaz - Ne Bilgin mi? Ben onu çok seviyorum.

Evet teyzem sana sormuştuk, iyi ki cevap verdin.

not: (Bilginciğim hani vardı ya fikrin mi? Uyku vakti mi? işte aynı öyle çıktı sesi:)))) )

1 yorum:

Bilibili dedi ki...

canım benim :( çok özledim bıcırığı :(