Salı, Ekim 16, 2007

Biz bu filmi görmüştük.

Saat: 06.35 Dudunun yatağı
A- anneciğim uzat ayağını...
A- kızım kaldır popuşu...
A- bi tanecik kol kaldı annem...
A- bunu da ilikleyeyim...
D- adaaaa uyumak istiyorum...
A- tamam az kaldı kuzum.

saat: 06.48 evin antresi
A - Tatlım kalk servis amca çaldırdı telefonu.
A - koş kızım...
A- dur tokanı takayım.
A - montunu giy...
A - kızım beren..
A - uzat ayağını botlarını giydireyim...

saat: 06.50

A- Koş dudu asansörü çağır.
A- ahh çantanı unutmayalım.

saat:06.51 evin dış kapısı kapanır.
D- kucak...
A- tamam annem asansöre binelim.
A- hıh gel kucağıma, koy kafanı. tamam.

saat: 06.52 apartman çıkış kapısının kolu

A içses: anahtar. anahtarı aldım mı?
cepler yoklanır, yokkkkk.

saat: 06.53 apartman ana girişi.
neyse ki çıkmadan aklına geldiği için, dış kapının önüne bir taş koyarak, tamamen sokakta kalmanın önüne geçilmiştir. Bir umut daire kapısına varılır, hani olmaz ya belki kapıyı açık unutmuştur kendisi. ama hayır kapı duvar. altta gri bi efoşman, üstte kolları eskilikten sarkmış pembe bol sevimli (ben seviyom çünkü) bir hırka.

saaat: 07.00
Kapıcı - abla ne oldu?
A - kapıda kaldım.
Kapıcı - dur abla servisi bitireyim de gelip bakarım.

saat: 07.20
Kapıcı gelir ve yaklaşık 40 daakka kapı açmaya uğraşır. iyi çocuktur çünkü bilir ki o saatte çilingir bulunmaz, üstelik daha önce bu kapıyı aynı saatlerde açmışlığı da vardır (yaklaşık bi sene önce yine kapıda kalındığında) ama uğraş sonuç vermez.

saat: 08.02
A - Çilingiri bi arasak.
Kapıcı - arayalım abla bu sefer açamayacağım ben.
A - numarayı bulsan.
Kapıcı - abla 0.542 ..........

saat: 08.15
çilingir gelir ve 30 saniye içinde kapıyı açar.

saat: 09.03
işyerine varış.

Evet bu filmi daha önce görmüştünüz ne olmuş ben de görmüştüm. Sabah sabah sırtımdan soğuğuda yedim zaten. gülmeyin. güldünüz mü? eee o zaman darısı başınıza. bi de sizin başınızdan geçsin bu film:)))


not: öykü komiğinize mi gitti. gider tabii. ama çok komiğinize gitmesin diye şaanee bi şarkı koydum fona. okuyup ağlayın diye:)

4 yorum:

nu'n dedi ki...

hey cenabım rabbim.... ne mezarı ne düzü? türküyse türkü taaa hoptiri naynom bişi koy kadın.. gaflet basıyo, losttan garabet inmiş yüreciime...

Adsız dedi ki...

Ahhh canım kuzum benim 6.30damı kalkıyo valla içim acıdı çok erken kıııızz bana 7 de kalkmak zor gelirken tatlı meleğim benim

nu'n dedi ki...

kuşummmm!!! sen bu işi bayaaa ilerlettin. tebrikler şelale yanı:) ama ben de katkıda bulunan olarak anılmak istiyorum bana ne bana ne. taradımdı tiii ne vakıt bu fotoları:D

su dedi ki...

ben söylücm onlrın kim olduğunu zaten kim olduğu da açık ve net... Onlar benim annemle babam hayrına, çocukevat edinmişler ben daha küçükken onlar işte şirinlefüsun hanselle kraker gibi... Zaten böle yerlere benim fotorafım pek konmaz, nedense artık, sana borcum var diye mi böle ypıyorsun. Ayııp ama ödeyecez dedik ya,şirin olsa öder diye koydun onun fotografını bi de belki duru şirini daha çok seviyor diyedir.. neyse çok önemli değil, madem önemli değilne den yazdındiyeceksin, yazdım çünkü doruyu bilirsem belki bana para verirsin diyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee