Salı, Ağustos 08, 2006

Canım Duducummm.

Bu blog işi senin için biliyorsun. Bu kadar küçükken neler yaptığın ve benim neler düşündüğümle ilgili. Bu yüzden günlerdir olan bitene sessiz kalmayı tercih ettim. En azından senin bundan haberin olmasın istedim. Ama sen daha üç yaşına varmadan, senin kadar şanslı olmayan küçük çocuklar, bebekler ve senden biraz daha büyük ablaların, abilerin, teyzelerin, amcaların, dedelerin ve anneannelerin tüm dünyanın ve ne yazık ki benim de seyirci kaldığım bir savaşın orta yerinde evlerinde öldürülüyor.

Bugün o insanların öldürüldüğü ülkenin başbakanı (yani koca bir adam, ülkeyi yönetenlerin başkanı) savaşla ve ülkesindeki insanların durumu ile ilgili konuşurken gözyaşlarını tutamadı. Sen bilirsin, büyükler kolay kolay ağlamaz, hatta amcalar hiç ağlamaz. Anla işte ne kadar çaresiz bırakmışlar...

Keşke yapacak bir şeylerim olsa ve sana "Dudum işte bak böyle yaptım" diyebilsem. Oysa ben de diğer sessiz izleyiciler gibi, seyrediyor, gözyaşı döküyor ve lanetliyorum.

8 yorum:

nu'n dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
hephercokhic dedi ki...

senin sıkıntın beni de sardı bu gece. içim sıkılıyo hiç bi şi yapasım yok. galiba bu akşam haberleri izlediğimden:(

nu'n dedi ki...

ya uyku mahmurluğundan olsa gerek bi dolu saçmalamışım demin, uzay boşluğuna gönderdim dediklerimi.... aslında uzay boşluğuna göndermek istediğim başka şeyler de var, önüne çıkan herşeyi yakıp, yıkan, çocukkıyıcıları mesela!!!!

offf yaa acımaz mı bunların canı???

Adsız dedi ki...

of ki ne of diyorum karşıki dağlara karşı. sesim çarpıp göğe geri dönüyor, meğer kimse duymazmış...

su dedi ki...

dudum
vet senelerdir yıllardır, sınırlar yuzunden birileri birilerini hep durtuyor ve aşşagılık olan taraf hiçbirzaman kendi muhattabıyla değil 3. tekil ve 3. çoğul kişilerle çözüyor meselelerini ve aşşağılık olan hep bunu yaptı, bu ilk örnek değil ırak geceli 5 yıldır yakınımızda kıyamet kopuyor, ve bundan yıllarca önce vietnamda zambia da, cezayirde, hindistanda, ve sayılamayacak çokluktaki güçsüzlüklere saldırdı, ve biz lanetliyoruz bugün lübnan yarın iran vs vs, bunlar bizi ilgilendiriyo duyargalarımız fazla mesaide ve maalesef çok yakınımızda, savaştan korkuyorum.
DOĞADA İLK KİRLENMEDİR ÜLKELERE BÖLÜNMESİ YERYÜZÜNÜN" demişti bir amca ozan, böyldedir ve bu özetler aslında aşşağılıkların varoluşsallıktan uzak hallerini,

Adsız dedi ki...

evet haklısın...

nu'n dedi ki...

yüce rabbiiimmm sana hamd-u senalar olsun!!! şirin cancazııımmm nihayet vazgeçmişin sessiz okurluktan:))))

hephercokhic dedi ki...

ben olmasam hallaaaa lal bi şekilde kıvranıyo olacaktı :)