Cuma, Temmuz 14, 2006


Baş dönmesi, mide bulantısı, hamile olabilir misin sorusuna "yok canım mümkün değil" diye cevap vermeler...

Şimdi biliyoruz. Küçük bir beden, her gün dönümü, bulunduğu alanı genişletme ihtiyacı ile sana ve ona benzemek için çabalayarak, minik kalbi doğum gününe kadar sessiz ve hissettirmeden atarak büyüyecek...

Zor günler bekliyor ikinizi:) Uykudan kalkmayan baş, sorulan "nasılsın" sorusuna bile "ne demek nasılsın? ne demek istiyorsun? dalga mı geçiyorsun benimle" diyecek kadar üstün alınganlık gösterisinde bulunacak bir beyin, gittikçe büyüyen bir karın, zaman zaman artık çok mu çirkinim diye başlayan cümlelerin ardından gelen gözyaşı krizleri:)))

Tabi bunun yanı sıra, tüm Türk filmi repliklerine ağlayabilme cesareti ve özgürlüğü, görülen, kokusu duyulan ve hatta adı geçen tüm yemekleri yemen gerektiği konusunda gösterilen telaş, sevildiğini hissetmek ve anlamak için çok da iyi bir dönemdir. Artıları ve eksileri ile unutulmaz bir dönemdir.

Bunlar senin için geçerli olan şeyler. Ya bizler... Ben ilk kez teyze olacağım. Duduya dolaylı olsa kardeş gelmiş olacak. İlk kıskançlığını yaşayacak. Çok kavga edecek ve birbirlerini çok sevecekler. Dudunun kardeşi olmasını ne çok isterdim biliyorsun. Bu imkansızlıklar içinde "kardeşim" diyebileceği miniğin olması içimi rahatlatıyor. Üçümüzün arasındaki o bağı yaşayabilecek olması, yıllar sonra giderken duduyu ona, onu da duduya emanet edebilecek olma rahatlığı ve huzuru içindeyim. çok mutluyum ve çok da sulu gözlü. Seni seviyorum benim güzel kızkardeşim.

Not: artık duduya asılmaktan, onu kız edinmekten vazgeçrsiniz. haa bir de ben onca didindim çalıştım sana benzettim. Seninkinin de bana benzemesi için çalışmalarınızı bekliyorum. )))

8 yorum:

nu'n dedi ki...

Teyzeeee!!! Amanın da pek yakışırmışş teyzeliiik. Gerçi bloga yazmak için geç kaldığını düşünüyorum ya neyse..:)) Ne heyecanlıydın beni aradığında allaaamm, hani duyan da sen hamilesin sanıceekkk!!!

Bu arada Şirincim, Yılmazcım çoook tebrik ediyorum siziiii....

Özge Engin Pişkin dedi ki...

ya bis niye bu haberi burdan ööreniyoz yaaa :)
tebrik ederim şirini ve yılmazı, ayrıca teyze olacağın için seni de , bi havuç kafa daha gelirse hiç şaşırmam :P

uNut dedi ki...

tebrik ediorum hepinisiiiiiii
bende.......

çokçom çok süper miş ya......

şirin ve yılmazı da ayrıcana tebrik ediorum ben.......

hephercokhic dedi ki...

sevgili sıkıntılı ruh, sen de olmasan şu yazdıklarımı bi ben okuyorum duygusuna kapılacağım. iyi ki varsın. Canım elif nihayet ses verdin, sen de beni okuyanlar arasındaymışsın. Hayreet o heyecanla nası sizi aramamışım bilmiyorum. gerçi öğrendiğimde saat gecenin 00.30'ydu:) ah unut sen izmir de değilmiydin? yoksa yoksa izmir'de internet var mı? :O

nu'n dedi ki...

ayol ne demek sen yaz yeter ki!!! benim koloni de okuyo seni bu arada:)) kimliklerini deşifre etmiyolarsa bu onların sorunsalı napıyıımm artık!!!

ayrıca sevgili elif, sana da hoşgeldin demek istiyorum. ben bu blogun delisiyim, sebel sadece sosyopat olduğumu düşünüyo gerçi ya neyse:))bana da beklerim kardeş:))

nu'n dedi ki...

dilooo, eh be şükür tepki verdin buraya da... şapırdaklısından öptüm senii:)))

hephercokhic dedi ki...

elifcik, unutum, sıkıntılı sıkı ruh insanı, onun kankası turanj ve adları ben de saklı milyonlarca sevenim:PPP iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Really amazing! Useful information. All the best.
»