Salı, Haziran 06, 2006

havstıralyanın sırrı çözüldü

evettttt. beklenen oldu. dudu bi kez daha adasını tongaya düşürdü. Bu tonga öyle cografi bi tonga değil canım. ya da o tonga değildi de başka bi şiydi bilmiyorum. her neyse. aslında bu sırrı dudunun ağzından yazmak mı güzel olurdu bilmiyorum ki. belki de.... o zaman şöyle olurdu. dudu ile arkadaşı güleşcan bi akşam üzeri, milk shakelerini yudumlarlarken, gelecekteki yurtdışı planlarını birbirleri ile paylaşmaktadırlar.
- güleşi ben 18'ime bi basayım. basıp gitcem hemen. sanırım önce yunanistan'a gitmeliyim? adam hep istedi istedigidemedi. yapıştı kaldı buraya.
- düüüü. ben nepale gidecem. benimkiler beni orda yapmışlar.
- biliyo musun güleşii. ben küçükken. benim küçük teyzem avustralyaya gitmişti.
- hangi teyzen.
- küçüğü yaaa. sibel olan.
- eeee.
- ya o avustralyaya gitti ya. şirin de gitmişti. geldiklerinde bi sürü, kangruyla ilgili şeyler getirmişlerdi. ve ben o yüzden. bütün migrosları avustralya sanırdım. hani onların logosuda kangru ya....

ya işte sayın izleyiciler. dudunun kafasında avustralya, bi takım reyonları olan, içinde herşey bulunan renkli ışıklı içindeki arabalara binilebilen, eğlenceli ve her adım başı bulunabilen bi yer. ve benim canım dudumun anlamadığı, teyzesinin üç aydır orda ne yaptığı. sana sesleniyoruz. sebelll sebell, çabuk uçak bileti reyonuna git. uçak bileti reyonu yoksa oyuncak uçak reyonuna git. alışveirşi bitir artık yaaa.... sür arabanın kasaya öde paranı gel artık.

13 yorum:

nu'n dedi ki...

evet ben de ondan dedim sibo'ya aborjin istiyom diye. gir aborjin reyonuna al bana bi tane. ya aslında daa yaratıcı bi koment yazmak isterdim, başımda bi kurbaa beni bekliyo! onnara gidicez napıyıım, gece yarısı kapıyo felan koyar beni:)))))))

nu'n dedi ki...

kültür mantarınız (öhüüm cınım) konuşuyor; corafi olanısı tonga diil, toga efenim. daha yazıcam da bol bol geyik zayi edeceğimiz bi sürek avına katılmam lazım gelmekte ve hatta sizin de....

su dedi ki...

senin yuzunden bu cocuk cahil kalacak,

su dedi ki...

ya the sadspirit yaniliyo olmayasin annem cunku toga deeel o tnga aplam biliyo taam mi, tonga adalari ve hicbir canliogluna cirkin demem bir susamuru, gergedan bir de adalilar disinda (tonga ve turevleri)

nu'n dedi ki...

ikisi de varmış sibom, benimkisi afrikada nijerya dolaylarında, ada'nınki okyanusya'da. yanılmamış hatun kişi. mahçup etmedi ama olgun kadın tabi. çok bilmişlik yapıcaz ya zortladık kısmen de olsa. ada'm valla bi daa yapmıycam, sen ne diyosan he öleee diyceeem...:)))

su dedi ki...

ben burada epey gordum tongali ordan biliyom kardes

hephercokhic dedi ki...

berhudar olun kızlarım...

nu'n dedi ki...

Adaaaaa, 500. okur olmuşuuum ben. Bi ödülü neyim var mı? Hani olur ya bilmem kaçıncı müşteriye araba felan hediye ederler. Araba istemiyom merak etme, nefasetli bi göce salatasına kanabiliriimmm...:PPP Yapan de miii????

hephercokhic dedi ki...

evet sayın izleyici ipanadan bi sıkımlık diş macunu kazandınız.(bu epsrinin üretim yeri türkiye olup, üretici firma ya da keşfedicisi kullanan tarafından bilinmemekle birlikte, Orhan BORAN'ın Halit KIVANÇ'ın popüler olduğu ve bi zamanlar insanların tek eğlencesi olan radyo günlerinden kalmış olabileceği tahmin edilmektedir. Ayrıca başka bi durumda, bunu kullanan tarafından sanki yıllar önce bi gazete reklamında mı görmüş olabileceğine dair bir his içindedir ama net hatırlamamaktadır. (Hatırlamaması da normal bu yaşa kadar kaç kıymetli beyin hücresi feda etti allah bilir.) yani bu durum tamamiyle kendi hayal ürünü ya da rüyasında da görmş olabilme ihtimalini güçlendirmektedir. SAygılar. (Not: keşke bunu incir çekirdağından yazsa idik. iyi gülerdik kendimize.)

nu'n dedi ki...

bana ne bana ne ( bunları meymet kıvamında sölüyom nazarınızdan kaçmasın piliiiiz)ben göce salatası istiyom!!!!

atın atıın eskimiş çoraplarınızı atıııın!!!!
Jill (öle miydi?) geliyooo!!!!

(müessesemizde itinaylan slogana sloganlı cevap verilir)

hephercokhic dedi ki...

bi de eski çoraplarınızı paspas yapın diye de bi siloganı vardı onun:)

nu'n dedi ki...

Ayşem'e senin blogu göstericem derken 510. da ben olmuşum, Semyaaa tiyzemi arıyım da merdaneyi saklasın. Başka bi diyceem yohtur sayın hakımııımmmm

nu'n dedi ki...

Füs, acuba yeni bişiyler çızıktırmış mı bisim kıs deyyüü bi bakem dedimdi, alla seni inandırsın 600. müşteri de ben oldum! yaparsııınküseliiim...:PPP