Pazar, Mayıs 21, 2006

Keşke herkes senin baktığım gözlerle bakabilse dünyaya. karşılaştığın kişilerin kim olduğundan çok senin için ne olduğu önemli. Adı, sanı, işi, kimliği, yakınlığı, kan bağı, büyüklüğü ya da yaptıkları değil seni ilgilendiren. Bunlar seni hiç ilgilendirmiyo ve keşke hayatının sonuna kadar ilgilendirmese...

Hasturalaya koşa koşa gideceğini ve ordan sebeli alıp getireceğini söylemişsin. Epey bi süredir artık şaka yapmayı öğrendiğinden mi? yoksa adayı kızdırmak ya da güldürmek istediğinden midir nedir? "sen kimin kızısın bakiimm balım?" sorusuna verdiğin "sebelin" cevabı ve ardından gelen gülüceklerini tekrar görmek istiyodu "ada"n. Fırsat gelmişti. Bu kez farklı sorulacaktı soru ve yanıtın aynı olacağından o kadar emindi ki etrafındakiler. "Dudu sebel senin neyin oluyooo?"...
Verilecek iki cevabı vardı bu sorunun ya "tizem" diyecektin ya da "annem" :) yattığın yerden şöyle bi soruyu tartın. Sebel kimdi, dudunun neyi olabilirdi diye ve cevap verdin.
-sebel benim canım oluyo...

6 yorum:

nu'n dedi ki...

olayın yakin şahidi olarak, o cümleden sonra gelen "sebel benim aşkım oluyo" cümlesini de ben yazıyım da sibo 20 gün bekleyemeden gelsin :)))

hephercokhic dedi ki...

:) eh ne diyeyim sana. çocuk milleti işte. ne güzel bildi neyi olduğunu değil mi?

su dedi ki...

ben mi onun o mu benim

nu'n dedi ki...

orası muammalı ve hatta çok hummalı:)

Mathy dedi ki...

süpermiş yahu...:)))))))

nu'n dedi ki...

Adacıııım, kör sağır ağırlıyoruz birbirimizi diyoduk ya, baksana misafirimiz var ayol:))